Skocz do zawartości

  • Wszystkich serdecznie zapraszamy na nasz kanał TS3 pod adresem ts3.firefall.pl kanał: Firefall

Witamy na forum FireFall.pl!
Zarejestruj się albo zaloguj aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich funkcji forum.


Ostatnio Na Forum


Top użytkownicy

  • Pyrra - zdjęcie

    Pyrra

    1750 Postów

  • LoganTheBadWolf - zdjęcie

    LoganTheBadWolf

    1000 Postów

  • Lenart - zdjęcie

    Lenart

    956 Postów

  • poziomek90 - zdjęcie

    poziomek90

    637 Postów

  • Xecutor - zdjęcie

    Xecutor

    362 Postów



Statystyki

Postów:
23390
Tematów:
2449
Użytkowników:
4051
Świeżak:
Sinon
Najwięcej online:
339
14-maj 16




Szukaj wpisów





* * * * *

Nadchodzi aktualizacja 1.7
Nadchodzi aktualizacja 1.7


Dobre wieści, ekipa Red 5 ostatnio ciężko pracowała nad rozwiązaniem błędów aktualnie znajdujących się w grze jak również przygotowaniem aktualizacji 1.7 do wypuszczenia na live serwery a efekt ich pracy będzie można osobiście sprawdzić już w najbliższy wtorek (26 kwietnia), kiedy to redzi postarają się zaktualizować grę do wersji 1.7.

Szczegóły w rozwinięciu ...
Oprócz rzeczy o których wspomnieliśmy TUTAJ przy okazji wprowadzenia aktualizacji 1.7 na serwer testowy PTS, w patchu znajdą się również:

Nowe Bronie z Raidu na Bossa Baneclawa

Damocles - Assault Prototype Sticky Launcher
Strzela pociskiem który przykleja się do powierzchni i zmiękcza cele. Po krótkiej chwili pocisk wybucha, zadając meldingowe obrażenia obszarowe.

Dołączona grafika

Plague Doctor - Biotech Prototype Needler
Strzela pociskami które zatruwają cele przy trafieniu, zadając obrażenia meldingowe przez pewien czas. Jeżeli cel zginie gdy jest zatruty to wypadnie z niego apteczka.

Dołączona grafika

Omega Perseid - Dreadnaught Prototype AutoBlaster
Strzela wieloma pociskami w szerokim rozrzucie, zadaje bardzo duże obrażenia na krótkim dystansie.

Dołączona grafika

Shadowlance - Recon Prototype Lancer
Strzela pociskiem który przebija cele i odbija się od powierzchni.

Dołączona grafika

Distant Memory - Engineer Prototype Remote Mine Layer
Strzela pociskami które przyklejają się do powierzchni. Tryb alternatywny detonuje miny zadając obrażenia obszarowe albo leczy sojusznicze urządzenia.

Dołączona grafika

Abyssal Reach Grenade - Auxiliary Weapon
Granat który aktywuje się przy kontakcie z powierzchnią wypuszczając mglę energii meldingowej która przyciąga wrogów do siebie. Po krótkiej chwili granat eksploduje odpychając wrogów i zadając im obrażenia meldingowe.

W aktualizacji 1.7 dokonano również zmian w systemie obrażeń, nie będzie już wrogów odpornych na dane obrażenia, ale wciąż będą bardziej podatni na niektóre z nich. Dzięki temu nadal będzie można dostosować swój sprzęt i jego obrażenia pod kątem wrogów z jakimi walczymy a tym samym używać ulubionej broni bez ponoszenia kary.

Zmiany w Elitarnych Rangach

Duża zmiana zajdzie w systemie elitarnych rang, zostanie zastosowana krzywa ich zdobywania. Obecne elitarne rangi zostaną przekonwertowane na nowe, zostanie to zrobione podczas pierwszego logowania się do gry po patchu 1.7. Każdemu graczowi zostaną zwrócone elitarne punkty (i będzie można je wydać ponownie) jak również Red Beany wydane na ponowne losowanie nagród.
Redzi postanowili wprowadzić tą zmianę ponieważ po aktualizacji 1.6 zaobserwowali że gracze zbyt szybko zdobywają elitarne rangi a tym samym stają się za szybko zbyt silni przez co zawartość w grze nie sprawiała żadnego wyzwania. Po zastosowaniu zmian w systemie, gracze wciąż będą czuli wzrost siły podczas zdobywania elitarnych rang a tym samym gra w późniejszych partiach nie będzie zbyt prosta.

Kolejną zmianą w systemie elitarnych rang będzie dodane do nagród dodatkowych pozycji w postaci skrzynek, fragmentów kluczy, kredytów itp. dzięki temu gdy bonusy do statystyk na wyższych rangach będą znikome gracze będą mieli do wyboru inne nagrody. Redzi będą obserwować wprowadzone zmiany i w razie potrzeby zastosują poprawki. Dodatkowe nagrody będą wyglądały następująco:

Zwykłe (Common Unlocks)
  • Rare Armor Cache
  • Rare Module Cache
  • Rare Weapon Cache
  • Rare Ability Cache
  • 15,000 Crystite
  • 250 Credits
  • Bronze Tinker Tools
  • 10 Key Fragments
  • Silver Tinker Tools
Rzadkie (Rare Unlocks)
  • Rare Armor Cache
  • Rare Module Cache
  • Rare Weapon Cache
  • Rare Ability Cache
  • Epic Armor Cache
  • Epic Module Cache
  • Epic Weapon Cache
  • Epic Ability Cache
  • Legendary Fragment Cache
  • 1250 Credits
  • 75,000 Crystite
  • 25 Key Fragments
  • 1 Security Key
  • Gold Tinker’s Tools
Poprawki

Wraz z powrotem Devils Tusk i Bossa Baneclawa, dodaniem trybu Team Deathmatch do PvP na arenach, nowego eventu obejmującego całą strefę i nowej misji kampanii, w patchu znajdą się też liczne poprawki do obecnych błędów. Oryginalny plan zakładał że poprawki te zostaną wprowadzone szybciej w kolejnym mniejszym patchu / hotfixie, ale niektóre z tych poprawek okazały dość skomplikowane i wymagały więcej czasu, sensowne więc było aby je dopracować i wypuścić na live serwery wraz z patchem 1.7.
Wśród nich znajdą się między innymi poprawki odnośnie szybkich bounties, kilku zadań ARES, celów misji ARES spawnujących się pod ziemią, funkcjonowania Omnidyne-M Fleet Vehicle, znikającej Mourningstar i wiele innych.

Wydajność

Kolejnym kluczowym elementem aktualizacji 1.7 jest optymalizacja. Główny programista redów Lutz wprowadził wiele ulepszeń, a część osób które testowały 1.7 na PTSie potwierdziło że gra chodzi im płynniej, Jeżeli znacie się na programowaniu a tym samym zapewne rozumiecie też angielski to o szczegółach tych ulepszeń możecie poczytać w TYM temacie.

Zaległe problemy graczy po 1.6

Redzi są świadomi że części graczy wciąż brakuje refundacji za badania, w związku z tym będą jeszcze raz musieli przywrócić bazę danych z 1.3 i popracować nad tym, na szczęście nie wymaga to patcha. Dodatkowo redzi w dalszym ciągu badają co może być przyczyną iż niektórzy gracze nie mogą się zalogować do gry swoimi postaciami. Zebrali już potrzebne dane od osób poszkodowanych i są już bliscy zawężenia problemu.

Nie pozostaje nam nic jak tylko przeczekać te parę dni i osobiście sprawdzić jak prezentują się nowinki w patchu 1.7, do zobaczenia w DT :welcome:


źródło: http://www.firefall....lease-next-week


13 Komentarze

Nowości, nowości nowości... Ale zaraz, przecież to już było :D

 

I tak, DT - nadchodzę :D

Juz nadchodzi 1.7? :shock: A ja myslałem że dopiero za rok. :lol:

Zdjęcie
Bursztynek
kwi 23 2016 10:28

Krzywa do zdobywania ER :confused: mogli zmienić sposób naliczania tak aby 1 pkt. ER =1 pkt. z modułów.

Wtedy np. :electron: potrzebował by ok 200 pkt z ER by był nieśmiertelny a to jest wyzwanie a nie tak jak teraz 30. Nic dziwnego że gracze czują się OP

Ciekawe co z bonusami do HP ammo itp. których wzrost i tak zmniejsza się z każdym poziomem. Teraz to naprawdę nie opłaca ich się brać.

Ale co ja tam mogę się znać przecież nie jestem dev.

 

A dodanie nowych nagród za ER w postaci skrzynek których 3/4 zawartości to złom to nic innego jak próba wyciągnięcia :RB:

Będzie trzeba rollować aż trafi się na coś sensownego co i tak już jest trudne. Gdyby była najpierw możliwość wyboru czy nagroda rzeczowa czy pkt. do statystyk

i wtedy dopiero wybieramy 1/6 to byłoby :thumbup: . A tak ER stanie się jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co ci się trafi.

 

Zamiast wprowadzania ulepszeń do wyciągania :RB: lepiej by dodali nowe rzeczy do "new you" które gracze z chęcią kupują.

Zdjęcie
Drake84pl
kwi 23 2016 11:30

A dodanie nowych nagród za ER w postaci skrzynek których 3/4 zawartości to złom to nic innego jak próba wyciągnięcia RB

Zapewne tak, podejrzewam też że jest to kolejne zabezpieczenie przed zbyt szybkim zdobywaniem bonusów do statów, bo nie każdy będzie skory do wydania RB na rerolla więc będą brali to co im się trafi a że bonusy do statów będą teraz rzadkością i nie zawsze trafi się stat który nas interesuje to możliwe że w takim przypadku ludzie skuszą się na kredyty, klucze, tinker tooly lub skrzynkę z częściami do legendary.

Powiedziałbym, że czekam itp. 
Ale nie oszukujmy się... 
Polatam trochę po DT, i znów przerwa do 1.8, może dłużej aż dodadzą coś ciekawego...

Krzywa do zdobywania ER :confused: mogli zmienić sposób naliczania tak aby 1 pkt. ER =1 pkt. z modułów.

Wtedy np. :electron: potrzebował by ok 200 pkt z ER by był nieśmiertelny a to jest wyzwanie a nie tak jak teraz 30. Nic dziwnego że gracze czują się OP

Ciekawe co z bonusami do HP ammo itp. których wzrost i tak zmniejsza się z każdym poziomem. Teraz to naprawdę nie opłaca ich się brać.

Ale co ja tam mogę się znać przecież nie jestem dev.

Weź jednak pod uwagę, że zgodnie z pierwotnymi założeniami to miał być system nagradzania graczy po osiągnięciu lev. cap, żeby nie czuli, że "xp się marnuje". Pierwotna implementacja została jednak skopana, a ER stały się narzędziem do koksowania zepsutych buildów. MZ ER powinny działać właśnie tak, jak wprowadzają w 1.8 1.7. Przecież wszystko co jest w grze da się zrobić na kiepskich buildach, czasem trzeba tylko trochę bardziej zadbać o teamplay i taktykę.

Zdjęcie
Bursztynek
kwi 23 2016 17:53

Z wejściem 1.6 usunęli maszynę do losowania w którą grał kto chciał i miał szczęście.

Nie wiem czemu ale obecnie wybór ER przypomina mi tą maszynę tylko że teraz każdy będzie zmuszony na niej zagrać.

Inna sprawa że ludzie zrobią sobie farmę z resetu ER. 100 :RB: = 10 000 cr = 250 000  :CY:  przy kursie 100 cr za 1 :RB: 

Więc potrzeba trafić tylko 5x 50 000 :CY: żeby zwrócił się reset + cała reszta fantów które się trafią.

A taka sztuka przy 500 lvl chyba nie będzie trudna

Na pewno chcą żeby więcej RB gracze wydawali, może biznes ze skrzynkami i kluczami idzie kiepsko. MZ nie jest to jednak nic złego, ten mechanizm nie powinien być elementem progresji, a przez nieudaną pierwszą wersję tak to gracze zaczęli traktować. Od 1.7 będzie mała nagroda i ograniczona liczba ER, chcesz koniecznie rozwinąć ten czy inny parametr, płać. Nie jest to zresztą wcale bolesne, nie trzeba nawet wydawać realnej kasy, kredyty w FF leżą na markecie stosami, tylko trzeba chcieć je wziąć.
Co do farmienia może tak być jak mówisz. To była by w sumie powtórka sytuacji z maszyną, niektórzy podobno sporo na niej zarabiali.

No to sie chyba przeliczyli ze dziś to wsadzą na live  :confused:

W Kalifornii dopiero dochodzi trzynasta.

Zdjęcie
Drake84pl
kwi 26 2016 21:01

No to sie chyba przeliczyli ze dziś to wsadzą na live 

Dokładnie tak jak BarryC pisze, w californi jest teraz 13, mają jeszcze dość czasu. Po za tym Pez przed chwilą potwierdził że nadal celują w dzisiaj (ich czasu) z patchem i że będzie kilkugodzinna przerwa w działaniu serwerów aby upewnić się że wszystko pójdzie gładko.

 

FadedPez
Community Manager

Just wanted to give a quick update. We're still on target for release today. I'm currently working on notes and such to post on our site and Steam (almost done!) and some banner creation. The team is feeling pretty good about their progress with the build and servers as well.
I was just informed that we are going to have a couple of hours of downtime beforehand just so that we can ensure we get everyone on the servers with a fresh start, hopefully minimizing any performance issues they may have.
I'll keep you updated with our downtime estimate and will post the notes around the time that starts so you can read up on all that good stuff while we wait.

źródłohttp://forums.firefa...-today.8473122/

Aaa... No w sumie racja  :D zapomniałem ze podali datę w ich czasie.

Zdjęcie
Drake84pl
kwi 26 2016 21:57

No i są już Patch Notki:

http://www.firefall....e-17-devils-due

 

Serwery zostaną wyłączone na kilka godzin za około 25 min.

 

Jeszcze dodatkowa informacja odnośnie zwrotu RB, będzie to skrypt działający w tle i możliwe że po zalogowaniu się do gry po aktualizacji RB nie będzie jeszcze na koncie, ale spokojnie zostaną zwrócone z czasem jak skrypt dobiegnie końca.

 

FadedPez

Hey all we expect to bring the servers offline in ~25 minutes. We expect to have them offline for a couple of hours. I'll keep you all updated with download availability as well where we are with bringing the servers offline.

FYI: As far as the ER Respec goes, that is a script we will have running in the background, I'm told. Basically what that means is it's possible you won't have all the beans back upon login, but it's going to be gradually granted out to players as the script completes. I'll be working with Web Dev on this to get estimates and work with any discrepancies.

źródłohttp://forums.firefa...#post-109799522