Skocz do zawartości

  • Wszystkich serdecznie zapraszamy na nasz kanał TS3 pod adresem ts3.firefall.pl kanał: Firefall

Witamy na forum FireFall.pl!
Zarejestruj się albo zaloguj aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich funkcji forum.


Ostatnio Na Forum


Top użytkownicy

  • Pyrra - zdjęcie

    Pyrra

    1750 Postów

  • LoganTheBadWolf - zdjęcie

    LoganTheBadWolf

    1000 Postów

  • Lenart - zdjęcie

    Lenart

    956 Postów

  • poziomek90 - zdjęcie

    poziomek90

    637 Postów

  • Xecutor - zdjęcie

    Xecutor

    362 Postów



Statystyki

Postów:
23386
Tematów:
2448
Użytkowników:
4049
Świeżak:
Sinon
Najwięcej online:
339
14-maj 16




Szukaj wpisów





* * * * *

Powrót Devils Tusk
Powrót Devils Tusk


Aktualizacja 1.7 jest już dostępna na live serwerach (waga: 4.4 GB, Steam) a w niej między innymi: odświeżony Devils Tusk z nowym dużym wydarzeniem obejmującym całą strefę, maksymalny poziom postaci (oraz wszystkie misje HC, raidy itp.) zwiększony do 45, ulepszony raid na Bossa Baneclawa z nowymi nagrodami za jego pomyślne ukończenie, nowa misja kampanii Homecoming, tryb Team Deathmatch na nowej mapie Refinery oraz sporo naprawionych błędów.

szczegóły w rozwinięciu ...
Otwarty Świat
  • Wrócił Devils Tusk z odświeżoną zawartością dopasowaną do modelu zawartości zaimplementowanego uprzednio w Coral Forest i Sertao.
  • Zwiększono maksymalny poziom postaci do 45.
  • Dodano nowe duże wydarzenie w Devils Tusk obejmujące całą strefę.
  • Napięcie nasiliło się w Devils Tusk. Accord wysłał naukowców i żołnierzy do strefy w celu pozyskania informacji o fabryce broni która znajdowała się tam przed pochłonięciem strefy prze melding. Wydarzenie to będzie składało się z trzech faz:
  • Podczas pierwszej fazy trzeba będzie odnaleźć personel Accordu pojmany przez Chosenów bądź Ophanimów (w zależności od terytorium na którym ich znaleziono) lub bronić posterunków. Wydarzenia te są rozsiane po całej strefie. Gdy określona ilość tych wydarzeń zostanie ukończona, rozpocznie się druga faza.
  • Podczas drugiej fazy Accord wyśle dropshipy do strefy w kilku różnych konkretnych lokacjach aby ewakuować personel naukowy. Trzeba będzie bronić tych miejsc i ewakuować jak najwięcej naukowców zanim zacznie się trzecia faza.
  • W trzeciej fazie statek U.A.S. Vanguard podleci bliżej więzienia Chosenów a oni zaś rozpoczną obszerny atak na Accord. Są trzy lokacje wzdłuż wybrzeża Devils Tusk które posiadają działa przeciw lotnicze których trzeba będzie użyć aby odeprzeć atak myśliwców Chosenów na Vanguard. W tym samym czasie niewielki zespół będzie musiał przedostać się na pokładzie dropshipa do więzienia Chosenów, skąd trzeba będzie uwolnić personel Accordu zanim Choseni zniszczą Vanguard.
Walka
  • Dokonano zmian w systemie obrażeń, nie będzie już wrogów odpornych na dane obrażenia, ale wciąż będą bardziej podatni na niektóre z nich. Dzięki temu nadal będzie można dostosować swój sprzęt i jego obrażenia pod kątem wrogów z jakimi walczymy a tym samym używać ulubionej broni bez ponoszenia kary.
Instancje
  • Nowa misja kampanii Homecoming włącznie z wersją Challenge i Hardcore. Serkan wciąż kontynuuje swoje plany zaatakowania Accordu i wykradnięcia technologii Arcportowania. Mason, Kara, Fuller i 35 będą starali się mu w tym przeszkodzić i wykorzystać okazję aby go zlikwidować.
  • Wrócił boss Baneclaw, został przystosowany do dziesięcioosobowych grup graczy na 45 poziomie. Wypadają z niego też nowe nagrody:
  • Damocles (Assault Prototype Sticky Launcher) - Strzela pociskiem który przykleja się do powierzchni i zmiękcza cele. Po krótkiej chwili pocisk wybucha, zadając meldingowe obrażenia obszarowe.
  • Plague Doctor (Biotech Prototype Needler) - Strzela pociskami które zatruwają cele przy trafieniu, zadając obrażenia meldingowe przez pewien czas. Jeżeli cel zginie gdy jest zatruty to wypadnie z niego apteczka.
  • Omega Perseid (Dreadnaught Prototype AutoBlaster) - Strzela wieloma pociskami w szerokim rozrzucie, zadaje bardzo duże obrażenia na krótkim dystansie.
  • Shadowlance (Recon Prototype Lancer) - Strzela pociskiem który przebija cele i odbija się od powierzchni.
  • Distant Memory (Engineer Prototype Remote Mine Layer) - Strzela pociskami które przyklejają się do powierzchni. Tryb alternatywny detonuje miny zadając obrażenia obszarowe albo leczy sojusznicze urządzenia.
  • Abyssal Reach Grenade (Auxiliary Weapon) - Granat który aktywuje się przy kontakcie z powierzchnią wypuszczając mglę energii meldingowej która przyciąga wrogów do siebie. Po krótkiej chwili granat eksploduje odpychając wrogów i zadając im obrażenia meldingowe.
  • Podniesiono poziomy hardcorowych wersje misji kampanii i operacji jak również wypadający z nich loot do 45 poziomu.
  • Podniesiono poziom Jericho do 45 poziomu. Jericho nagradza teraz kredytami modułów za każdą rundę a ich ilość zwiększa się co 5 kolejnych rund. Redzi będą obserwować nagrody za Jericho i mogą w przyszłości dokonać dodatkowych zmian jeżeli zajdzie taka potrzeba.
  • Podniesiono poziom raidu Obrona Dredge i lootu z niego wypadającego do 45 poziomu.
  • Podczas blokady w misji S.O.S. gracze będą musieli teraz bronić terminalu.
PvP
  • Dodano tryb Team Deathmatch na całkiem nowej mapie Refinery. W walce biorą udział dwie drużyny po 5 osób. Drużyna która pierwsza osiągnie maksymalną ilość punktów lub będzie miała najwięcej zabójstw po zakończeniu potyczki wygrywa.
  • Znacznie zwiększono ilość punktów doświadczenia zarówno za wzięcie udziału w walce jak również za wygranie.
  • Zarówno wzięcie udziału w jak i wygranie potyczki nagradza jednym fragmentem klucza.
  • Wygranie walki nagradzane jest trzema rzadkimi (niebieskimi) przedmiotami (z niewielką szansą na ulepszenie do epickiego).
  • Wygranie walki nagradzane jest dwiema rzadkimi skrzynkami z pancerzem, bronią, umiejętnością lub modułami.
  • Wzięcie udziału w walce nagradzane jest dwoma rzadkimi (niebieskimi) przedmiotami (z niewielką szansą na ulepszenie do epickiego).
  • Wzięcie udziału w walce nagradzane jest jedną rzadką skrzynką z pancerzem, bronią, umiejętnością lub modułem.
  • Nagrody za PvP będą monitorowane przez redów i w razie potrzeby zostaną wprowadzone zmiany.
  • Zmieniono cenę Warpainta Radioactive z 12000 PvP Tokenów do 425.
  • Dodano następujące przedmioty do sekcji PvP w sklepie RB:
  • 1-use P.U.C.K. (przenośna stacja do tinkerowania): 30 Tokenów
  • Rookie Decal: 80 Tokenów
  • Astrek Dual Earcom: 80 Tokenów
  • Astrek Stereophones: 125 Tokenów
  • Traffic Cone: 125 Tokenów
  • The Trickster: 180 Tokenów
  • Astrek Smiley Helm: 280 Tokenów
  • Blossom Wreath: 280 Tokenów
  • ARES Storm Warpaint: 280 Tokenów
  • ARES Trooper Warpaint: 280 Tokenów
  • Starry Pinecone Hat: 325 Tokenów
  • Accord Officer's Cap: 380 Tokenów
  • Emote: Swimdance: 380 Tokenów
  • Infinite Helmet: 480 Tokenów
  • Space Helmet: 580 Tokenów
  • Samurai Fury Mask: 625 Tokenów
  • Carnage Mask: 825 Tokenów
  • Aura: PvP Celebrity: 1200 Tokenów
  • Footprint: Dog Paw: 2500 Tokenów
  • Glider: Big Kahuna Glider Pad: 5000 Tokenów
Przedmioty
  • Złomowanie modułów daje teraz Crystite.
Sprzedawcy
  • Zaktualizowano asortyment kilkunastu sprzedawców:
  • Nutretic
  • Dodano rzadkie standardowe umiejętności 20 poziomu:
  • Adrenaline Rush
  • Charge
  • Overclock
  • Afterburner
  • Teleport Beacon
  • Broken Shores
  • Dodano niespotykane bronie trzeciorzędne 23 poziomu:
  • Tesla Grenade
  • Chemical Grenade
  • Incendiary Grenade
  • Freeze Grenade
  • Fragmentation Grenade
  • Hammer
  • Sword
  • Servos
  • Stonewall
  • Zamieniono Mine Launcher na Tesla Rifle.
  • Dodano rzadkie zaawansowane umiejętności:
  • Fuel Cloud
  • Pulsar
  • Poison Trail
  • Emergency Response
  • Gravity Pull
  • Penetrating Rounds
  • Deployable Shield
  • Bulwark
  • SIN Beacon
  • Assassinate
  • Dredge
  • Dodano rzadkie bronie drugorzędne.
  • The Nest
  • Oferowane standardowe umiejętności HKM są teraz rzadkiej jakości.
  • Lab 16
  • Usunięto remote explosive na rzecz umiejętności electrona.
  • Dodano standardowe rzadkie umiejętności:
  • Meteor Strike
  • Healing Generator
  • Heavy Turret
  • Charge
  • Tecumseh Airbase
  • Dodano zaawansowane rzadkie umiejętności HKM:
  • Supercharge
  • Fuel Air Bomb
  • Necrosis
  • Healing Dome
  • Dreadfield
  • Mighty Charge
  • Fortify
  • Electrical Storm
  • Eruption
  • Overload
  • F.O.B. Sagan
  • Dodano brakujące umiejętności:
  • Healing Dome
  • Creeping Death
  • F.O.B. Harpoon
  • Oferuje rzadkie bronie drugorzędne 40 poziomu na przyjacielskim poziomie zaufania.
  • Devil’s Tusk Sensor Array
  • Oferuje niespotykane umiejętności HKM.
  • Oferuje standardowe rzadkie umiejętności 41 poziomu (po jednej na każdy archetyp).
  • Crossroads
  • Oferuje standardowe rzadkie HKMy na przyjacielskim poziomie zaufania.
  • Oferuje standardowe niespotykane bronie i HKMy.
  • Kanaloa Research Station
  • Oferuje zaawansowane niespotykane bronie.
  • Oferuje zaawansowane niespotykane umiejętności.
  • Stronghold - Mandel
  • Oferuje standardowe przedmioty dla BFów (niespotykane i rzadkie).
  • Stronghold - Wyland
  • Oferuje zaawansowane umiejętności.
Systemy
  • Dodano krzywą do zdobywania punktów doświadczenia (XP) do elitarnych rang. Zmiana ta została zastosowana retro aktywnie. Nagrody za elitarne rangi zresetowano a punkty i Red Beany zwrócono.
  • Dodano następujące nagrody do elitarnych rang:
  • Standardowe nagrody:
  • Rzadka skrzynia ze zbroją
  • Rzadka skrzynia z modułem
  • Rzadka skrzynia z bronią
  • Rzadka skrzynia z umiejętnością
  • 15,000 Crystitu
  • 250 Kredytów
  • Bronzowe Tinker Toolsy
  • 10 fragmentów klucza
  • Srebrne Tinker Toolsy
  • Rzadkie nagrody:
  • Rzadka skrzynia ze zbroją
  • Rzadka skrzynia z modułem
  • Rzadka skrzynia z bronią
  • Rzadka skrzynia z umiejętnością
  • Epicka skrzynia ze zbroją
  • Epicka skrzynia z modułem
  • Epicka skrzynia z bronią
  • Epicka skrzynia z umiejętnością
  • Skrzynia z legendarnym fragmentem
  • 1250 Kredytów
  • 75,000 Crystitu
  • 25 fragmentów klucza
  • 1 klucz
  • Złote Tinker Toolsy
Zmiany w statystykach elitarnych rang
  • Power Rating
  • Nie skaluje się już nieskończenie
  • Płaski bonus na wszystkich poziomach
  • Bardziej wpływowy
  • Skończona liczba poziomów
  • wpływa na:
  • Power Rating
  • Standardowe bonusy umiejętności i broni
  • Płaski bonus na wszystkich poziomach
  • Bonus pozostaje bez zmian
  • Więcej poziomów do osiągnięcia max
  • Wpływa na:
  • Ability Potency
  • Ability Duration
  • Ability Range
  • Ability Area
  • Weapon Handling
  • Weapon Range
  • Weapon Area
  • Rzadkie bonusy umiejętności i broni
  • Płaski bonus na wszystkich poziomach
  • Mniej poziomów do osiągnięcia max
  • Ogólnie większy bonus
  • Wpływa na:
  • Ability Damage
  • Weapon Damage
Optymalizacja
  • Poprawiono FPSy przy obracaniu się szybko kamerą.
  • Pozbyto się minimalnych przycięć podczas chodzenia.
  • Pięciosekundowe przycięcia powinny całkowicie zniknąć.
  • Porady samouczka nie powinny już powodować przycięć.
  • Znacznie poprawiono wgrywanie się tekstur.
  • Odległość pojawiania się NPCów powinna być o wiele większa.
  • NPCe nie powinny się już pojawiać z opóźnieniem.
  • Lepsze wznowienie gry przy przełączaniu okien itp.
  • Detale postaci powinny być bardziej stabilne.
  • Poprawiono magazyn statycznej geometrii. Zmniejsza to wielkość instalacji o 1.6 GB, zużycie pamięci o około 70 MB i poprawia wgrywanie się. Powinno to zmniejszyć problemy z wywalaniem do pulpitu przy braku pamięci.
Interfejs
  • Przywrócono opcje mini mapy / radaru z 1.3 (gamma terenu, obracanie się, przybliżanie itp.) oprócz kwadratowego radaru gdyż to było by bardzo trudne. Dodatkowo jest też opcja przybliżania mapy podczas walki.
  • Dodano możliwość oglądania czatu podczas nagrań i trybu obserwatora.
  • Gracze którzy mają 10 lub więcej elitarnych rang będą omijać animacje interfejsu podczas rozdawania punktów.
  • Punkty elitarnych rang mogą być teraz rozdane jeżeli gracz nie mam maksymalnego poziomu.
Naprawione błędy
  • Naprawiono błąd z cząsteczkami meldingu które się non stop pojawiały i znikały.
  • Naprawiono błąd z efektami wizualnymi sprintu w powietrzu które wyświetlały się w niewłaściwym miejscu BFa.
  • Naprawiono okazjonalne ostrzeżenie "still streaming past 100%" w konsoli.
W walce
  • Naprawiono błąd w którym poziom spadania gracza nie mógł być zresetowany bez lądowania.
  • Naprawiono błąd w którym pociski Photon Lance odbijały się z powrotem do gracza.
  • Naprawiono błąd w którym NPCe z karabinami pojawiały się, atakowały gracza i zaraz potem znikały.
  • Naprawiono błąd z Gravity Pull którym można było przesuwać Meldingowe Tornada i ich skały.
  • Naprawiono błąd z Bolt Driver który strzelał szybciej podczas przycelowania.
  • Obrażenia i celność Bolt Drivera powinny być teraz poprawne podczas przycelowania.
  • Naprawiono błąd w którym czas do ponownego użycia Teleport Beacon zaczynał się zanim zniknął.
  • Naprawiono błąd w którym Teleport Beacon nie odbijał się od ścian i sufitów.
  • Naprawiono błąd w którym Teleport Beacon nie miał licznika czasu trwania na pasku umiejętności.
  • Naprawiono błąd w którym Poison Trail nie zadawał poprawnych obrażeń w PvP (wcześniej 49, teraz 98).
  • Naprawiono błąd w którym Shock Rail nie zadawał dodatkowych obrażeń w głowę podczas przycelowania.
  • Naprawiono błąd z zapętlaniem się dźwięku BioRifle.
  • Naprawiono błąd w którym nie można było stawiać Multi-Turretów na drogach w Jericho.
  • Naprawiono błąd w którym Smokescreen nie miał licznika czasu trwania na pasku umiejętności.
  • Naprawiono błąd w którym Fuel Cloud nie zapalał się od Afterburnera.
  • Naprawiono błąd w którym Fuel Cloud nie odtwarzał dźwięku gdy został podpalony.
  • Naprawiono błąd w którym gracz używający Creeping Death kaszlał.
  • Naprawiono błąd w którym Pulsar nie odtwarzał dźwięku przy użyciu.
  • Naprawiono błąd w którym broń Hurricane strzelała więcej niż czterema rakietami.
  • Naprawiono błąd w którym dźwięk zapętlał się w broniach z automatycznym ogniem.
W otwartym świecie
  • Naprawiono błąd w którym spawnowany pojazd mógł utknąć w ziemi.
  • Naprawiono wiele błędów z obiektami w otwartym świecie i instancjach.
  • Naprawiono błąd w którym cel misji ARES w jaskini koło FOB Sagan spawnował się pod kamieniem.
  • Naprawiono błąd w którym gracze nie mogli wyjść przez mniejsze przejście na ostatnim piętrze wieź strażniczych.
  • Mourningstar nie powinna już znikać z FOB Sagan.
  • Naprawiono błąd w którym terminal pojazdów w Northern Shores nie miał kolizji.
  • Naprawiono błąd w którym gracze musieli powtarzać samouczek na Mushroom Rock jeżeli przeskoczyli część w której musieli użyć drzwi.
  • Naprawiono błąd z gliderem którego użycie powodowało spadanie na ziemię w zadaniu ARES Bite for the Hand that Feeds You.
  • Naprawiono błąd z bountie Ronin które nie było zaliczane po ukończeniu.
  • Naprawiono błąd z Omnidyne-M Fleet który powodował że nie można ich było postawić gdy 5 zostało już postawionych na serwerze.
  • Zadanie ARES Poacher of Men - zaktualizowano położenie Brontodonów.
  • Zadanie ARES Our Own Serum - naprawiono spawn Chosenów i przedmiotów do zbierania.
  • Zadanie ARES Welcome to Sertao - naprawiono błąd z zacinaniem się wrogów podczas spawnu przez co skrzynie z bronią pojawiały się rzadko co z kolei powodowało znaczne wydłużenie się zadania.
  • Zadanie ARES Job Dragonslayer - wrogowie powinni się już poprawnie pojawiać podczas części z termalnym skanerem.
  • Zadanie ARES Fifth Son - naprawiono błąd w którym zadanie blokowało się po pierwszej jego części.
W instancjach
  • Pojedynki nie są już możliwe podczas przerywników filmowych.
  • Misja kampanii Off the Grid - naprawiono błąd który powodował że nie można było kontynuować misji gdy wrogowie się zacieli.
  • Naprawiono błąd który blokował graczy w misji kampanii S.O.S. po walce z Aliyan i Tarantus.
  • Naprawiono krótkie miganie przy wychodzeniu z przerywnika filmowego.
W PvP
  • Nie można już używać zrzutów w PvP, tak jak było to przewidziane.
  • Naprawiono błąd w którym ulepszenia z elitarnych rang były aktywne podczas PvP.
  • Naprawiono błąd który powodował że nie wszystkie osoby były widoczne w tabeli wyników.
  • Naprawiono błąd który powodował zawieszanie się Jetballa jeżeli gracze zostali zabici w "strefie bólu".
W Interfejsie
  • Battlaframey graczy będą się aktualizowały w oknie szukania grupy (LFG) po ich zmianie.
  • Naprawiono pozostające wyposażenie przy filtrowaniu sprzętu.
  • Naprawiono problem w targu który powodował błąd przy szukaniu przedmiotów z zaznaczoną opcją "pokaż dostępne".
  • Naprawiono błąd ze wzrokami na BFach które nie wyświetlały się w ekranie logowania.
  • Naprawiono błąd w którym misja kampanii Gatecrasher była wyświetlana jako misja poziomu 30.
  • Naprawiono błąd który powodował że członkowie drużyny byli widoczni na mapie tylko gdy byli w bliskiej odległości.
  • Dodano obrazek do raidu Obrona Dredge w menu dropshipu.
  • Naprawiono błąd z niedostępnością opcji Głowy w New You.
  • Naprawiono błąd przy tworzeniu postaci w którym trzeba najpierw było nazwać postać zanim można było wybrać płeć.
  • Naprawiono błąd w którym nagrody nie były wyświetlane w menu przy misji Razor’s Edge w trybie Challenge.
  • Naprawiono błąd w którym nagrody nie były wyświetlane w menu przy misji Unearthed w trybie Challenge.
  • Naprawiono błąd z nazwą ornamentu Astrek Earwing w New You.
  • Naprawiono błąd w którym zaktualizowane ulepszenia broni i umiejętności nie były wyświetlane w menu statystyk.
  • Naprawiono błąd który powodował że niektórych przedmiotów nie można było uruchomić z plecaka.
W przedmiotach
  • Naprawiono błąd z niewłaściwym malowaniem na pojazdach i z niewidocznymi kołami zaraz po spawnie pojazdu.
  • Naprawiono błąd z hełmem Top Gun który nie brał pod uwagę malowania gracza.
  • Naprawiono błąd w którym nie można było poprawnie złożyć z części Lancera Gold.
  • Naprawiono błąd w którym efekty wizualne skoku Cherub LGV nie były widoczne na średnich (i poniżej) ustawieniach grafiki.

źródło: http://www.firefall....e-17-devils-due


Redzi polecają aby zaraz po zalogowaniu się, poczekać aż nasza postać w pełni się załaduje a następnie zrobić reloga, jeżeli chcemy rozdać punkty w Elitarnych Rangach po konwersji na nowy system. Jest to związane z jakimś drobnym błędem w którym relog pomaga.




2 Komentarze

Zdjęcie
Drake84pl
kwi 27 2016 22:10

Jak by ktoś już dobił do 45 i szukał sprzedawcy ze sprzętem z Benka to znajdziecie go w Kanaloa Research Station w tunelu jak się szło do kany:

 

pre_1461791432__drake84plapr-27-2016diam

Zdjęcie
LoganTheBadWolf
kwi 28 2016 11:57

No proszę i są za Titan Tokeny. Warto było je trzymać. Ktoś już testował ten nowy sprzęt?