Skocz do zawartości

  • Wszystkich serdecznie zapraszamy na nasz kanał TS3 pod adresem ts3.firefall.pl kanał: Firefall

Witamy na forum FireFall.pl!
Zarejestruj się albo zaloguj aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich funkcji forum.


Zdjęcie
- - - - -

Poradnik Nowego Gracza Firefall

poradnik klasy battleframe perki crystite red bean mgv glider arcporter

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1
insp

insp
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

*
Popularny

pre_1407668019__ff_intro.jpg

 
Wstęp

Witaj w świecie Firefall. Wiemy, że pierwsze kroki w nowym świecie gry mogą być trudne, dlatego przygotowaliśmy ten Poradnik Nowego Gracza. Dzięki niemu, zapoznasz się z podstawowym interfejsem i mechaniką Firefall. Mamy nadzieję, że ten poradnik okaże się dla was przydatny.

 

Spis treści

  1. Pierwsze kroki (bieżący post)
  2. Dostosowanie wyposażenia
  3. Waluty
  4. Surowce
  5. Interfejs użytkownika
  6. Metody podróżowania
  7. Bonusy
  8. Więcej informacji

 
Pierwsze kroki
 

pre_1408885179__firststeps.png

Sterowanie

Swoją postacią możesz kierować przy użyciu klawiatury i myszki. Ruch postaci jest kontrolowany przy użyciu klawiszy W, A, S, i D, podczas gdy za pomocą myszki, można się rozglądać i celować podczas walki. Lewy przycisk myszy, odpowiada za atak podstawowy. Prawy przycisk służy do strzału alternatywnego w przypadku broni podstawowej, a w przypadku broni dodatkowej (na którą można się przełączyć wciskając Q), włącza tryb dokładnego celowania przez przyrządy. W przypadku broni dla Recona, Raptora i Nighthawk'a, użycie prawego przycisku umożliwi nam przejście w tryb przybliżenia przez przyrządy celownicze. Cztery umiejętności Battleframe'a są przypisane do klawiszy 1-4, podczas gdy klawisze 5-8, mogą być dowolnie wykorzystane, np. przez umieszczenie tam amunicji czy apteczek. (Przedmioty można umieszczać w tych slotach, poprzez przeciąganie ich bezpośrednio z ekwipunku. Żeby aktywować tryb korzystania z myszki w interfejsie, trzeba wcisnąć klawisz Alt). Żeby skoczyć, należy wcisnąć na krótko spację. Wciśnięcie i przytrzymanie spacji, spowoduję aktywację wbudowanego odrzutu (jump jets).

W Firefall można grać z widoku pierwszej lub trzeciej osoby. Między tymi trybami, można przełączyć się wciskając środkowy przycisk myszki.

Ustawienia klawiszy, możesz zmienić w opcjach menu (Esc > Options > Key Bindings)

Interakcja ze Światem

Na całym świecie, będziecie mogli spotkać różne obiekty, z którymi będzie można wejść w interakcję. Niektóre z nich, oferują określone usługi jak na przykład Garaż Battleframe (Battleframe Garage) lub stacja Nowy Ty (New You), inne są specyficzne dla misji. Obiekty z którymi możesz wejść w interakcję, podświetlą się kiedy najedziesz na nie kursorem. Kiedy zbliżysz się do obiektu, pojawi się ikonka zachęcająca do interakcji. Można wyróżnić dwa typy tych ikonek:

  • Natychmiastowa akcja - obiekty z kwadratową ikonką, jak na przykład stacja Nowy Ty lub Garaż. Tych obiektów używasz, przez naciśnięcie klawisza interakcji (domyślnie klawisz E)
  • Opóźniona akcja - obiekty z okrągłą ikonką, wymagają stania nieruchomo po naciśnięciu klawisza interakcji, dopóki nie upłynie czas na widocznym liczniku, w postaci paska. Przerwanie tej operacji (na przykład gdy coś cię atakuje lub się ruszasz), spowoduje zresetowanie licznika.

Powiadomienia

W panelu powiadomień, znajdziesz informacje o zaproszeniach do składu, wyzwania do pojedynków, informacje o nagrodach i o nieprzeczytanych wiadomościach z poczty. Kiedy otrzymasz powiadomienie, wciśnij N żeby otworzyć okienko powiadomienia. Możesz przewijać powiadomienia, korzystając z kółka myszki lub klawiszy góra/dół. W zależności od rodzaju powiadomienia, będą dostępne różne opcje do wyboru.

Powiadomienia z zakończenia misji mogą zostać ukryte poprzez kliknięcie lewym przyciskiem myszki.
Zaproszenia do składu mogą być przyjmowane przez naciśniecie lewego przycisku, a odrzucane poprzez naciśnięcie prawego przycisku myszki.

Jeśli znajdziesz się w innej instancji niż twój lider, możesz w oknie czatu wpisać komendę "/joinleader". Powinno cię wtedy przenieść bezpośrednio do instancji w której przebywa lider. Ta komenda nie działa w przypadku, gdy lider znajduje się w innej strefie (np. między Nowym Edenem a Sertao).

Kółko nawigacyjne

Kółko nawigacyjne jest dostępne po naciśnięciu klawisza tyldy (`), i pozwala ono na szybki dostęp do wielu funkcji w Firefall. Poprzez kółko nawigacji można uzyskać szybki dostęp, do następujących pozycji menu:

  • Cash Shop: Możesz tu kupić Red Bean'y  lub przedmioty dostępne za tę walutę. (dostępny również po wciśnięciu ,).
  • Calldowns: Otwiera menu dostępu do różnych przedmiotów, takich jak pojazdy, ekwipunek potrzebny do wydobywania surowców i innych (dostępne również po wciśnięciu C).
  • Marketplace: otwiera okno Marketu, gdzie można handlować różnymi przedmiotami z innymi graczami (dostępny również po wciśnięciu T).
  • Notifications: Przeglądanie powiadomień, takich jak zaproszenia do składu lub nagrody za misje (dostępne również po wciśnięciu N).
  • Atlas Records: Przegląd postępów w odblokowywaniu różnych osiągnięć, oraz dostęp do wykazu misji kampanijnych (dostępne również po wciśnięciu L).
  • Social: Tutaj uzyskasz dostęp do listy znajomych lub stworzysz skład (dostępne również po wciśnięciu O).
  • Versus: Wyzywanie innych graczy na pojedynek (duel).
  • World Map: Otwiera mapę, na której można zobaczyć, w którym miejscu znajduje się twoja postać. Widać tu także, jakie eventy są dostępne w okolicy (dostępna również po wciśnięciu M).

Pomiędzy opcjami można przemieszczać się przy użyciu kółka myszki, lub klawiszy góra/dół. Lewym przyciskiem myszki wybiera się dane menu, podczas gdy użycie prawego przycisku powoduje powrót do poprzedniego menu.

Opcje menu

Wciśnij klawisz Esc, żeby przejść do menu Opcji (Options). W tym menu możesz ustawić swoje preferencje dźwięku (Audio) i grafiki (Video) lub zmienić ustawienia sieciowe (Network), w zależności od potrzeb. Również tutaj można zmienić przypisanie klawiszy (Key bindings) jak również ustawienia korzystania z myszki a także dostosować elementy samej rozgrywki (Gameplay).
W menu Interfejsu (Interface), można zmienić rozmieszczenie, wielkość i kolor poszczególnych elementów interfejsu, widocznych podczas rozgrywki. niektóre z nich, można także wyłączyć.



#2
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Dostosowanie wyposażenia
 

pre_1408885168__custom.png

 
Battleframe'y i zdobywanie poziomów

W Firefall, twoja postać nosi wzmacniany egzoszkielet, zwany inaczej battleframe. Rodzaj battleframe'a w który się wyposażysz, decyduje z jakiej broni i umiejętności można korzystać (analogicznie działają klasy w innych grach). Istnieje pięć, podstawowych archetypów battleframe:

  • Assault:  Charakteryzuje się dużą szybkością, zdolnością do walki w krótkim dystansie oraz zadawaniem obrażeń obszarowych (AOE).
  • Dreadnaught:  Tank z dużą ilością punktów zdrowia (HP), uzbrojony w potężny karabin maszynowy.
  • Biotech : Wszechstronny battleframe, z szeregiem umiejętności leczących.
  • Recon : Snajper, walka na daleki dystans, zadawanie dużej ilości obrażeń.
  • Engineer : Battleframe który wykorzystuje wieżyczki oraz inne urządzenia.

Każdy z tych pięciu archetypów battleframe, posiada swoje zaawansowane odmiany. Wyróżniają się one specyficznymi umiejętnościami i bronią. Na chwilę obecną, łącznie występuje 16 typów battleframe'ów. Na początku ma się dostęp do 5 podstawowych battleframe'ów, po jednym z każdego archetypu. Pozostałe muszą zostać odblokowane, zanim będzie można ich użyć.

 

Zaawansowane BFy można odblokować na kilka sposobów:

  • za 10 Tokenów Pilota, które można otrzymać po rozwinięciu dowolnego BFa na 40 poziom
  • jako wygraną za Gold Tokeny (dużym minusem jest losowość)
  • kupno na Markecie za Kredyty
  • kupno za Red Beany w Sklepie

Jedna postać, może używać każdego battleframe'a, co oznacza że nie ma potrzeby tworzenia kilku kont, żeby grac kilkoma klasami. Przełączanie się pomiędzy BFami, jest bardzo proste. Po prostu skorzystaj ze stacji Battleframe (Battleframe Station) i wybierz Battleframe'a z listy.
 

pre_1407670588__bfstation.png

Podczas gry, każdy z BFów które nosisz, zdobywa doświadczenie. Po zdobyciu odpowiedniej ilości doświadczenia, BF otrzymuje nowy poziom, co powoduje zwiększenie ilości punktów zdrowia (HP) i mocy ogólnej (power rating). Wyższy poziom pozwala używać lepszego sprzętu. Każdy battleframe rozwija się oddzielnie, co oznacza że każdy posiada swoją pulę zdobywanego doświadczenia, a co z tym idzie, odpowiedni poziom.

Moc ogólna (power rating) jest bardzo ważnym czynnikiem w Firefall. Każda broń, umiejętność czy moduł, ma swój własny poziom mocy. Po zsumowaniu poziomów mocy każdego z elementów wyposażenia, uzyskujemy ogólny poziom mocy danego BFa. Bazowa wartości poziomu mocy wynosi 100. Za każdy dodany punkt poziomu mocy, zwiększa się procentowo moc obrażeń i leczenia, zadawanych przez broń i umiejętności. Oznacza to, że jeśli na przykład dodasz moduł, który ma poziom mocy równy 10, to twoja broń i umiejętności, będą zadawały 10% więcej obrażeń.

Garaż Battleframe

Garaż Battleframe jest miejscem, w którym dokonasz zmian w wyposażeniu oraz wyglądzie swojego battleframe'a. Dostęp do garażu, uzyskuje się przez terminale, rozsiane po całym świecie. Dostęp do Garażu możesz uzyskać też przez wciśniecie klawisza P (domyślnie). Pozwala to na zmianę ekwipunku i modułów w dowolnym miejscu na świecie. Jednak żeby mieć dostęp do zmiany profitów (perks), naprawy sprzętu czy zmiany malowania, trzeba skorzystać z terminala Garażu.
 

pre_1407670652__bfgarage.png

Zmiana wyposażenia jest bardzo prosta. Po prostu przeciągnij daną broń z panelu ekwipunku po lewo do odpowiedniego slotu wyposażenia po prawo. Podobnie wygląda to w przypadku modułów. W Garażu można także zarządzać profitami (perks), które dostaje się za rozwijanie battleframe'ów. W celu zmiany wykorzystywanych profitów (perks), trzeba wybrać w Garażu zakładkę "Perks" a następnie przeciągać poszczególne perki z lewej strony do okręgu po prawej. Ilość perków które można użyć, jest ograniczona przez liczbę dostępnych punktów profitów. Przy maksymalnie rozwiniętym BFie, jest to 21 punktów profitów oraz 10 slotów.

Żeby naprawić uszkodzone wyposażenie, kliknij na przycisk Repair po prawej stronie okna Garażu. Możesz tam wybrać, które elementy chcesz naprawić i zobaczyć koszt napraw poszczególnych części.

Malowanie Battleframe'a

Garaż umożliwia dostosowanie wyglądu naszego battleframe'a. Żeby uzyskać dostęp do trybu personalizacji wyglądu BFa, kliknij na przycisk Paint Shop po prawej stronie okna Garażu. W trybie malowania, możesz dostosować wygląd battleframe'a przez wybieranie różnych malowań (warpaints), wzorów (patterns) i szablonów (decals).

  • Warpaints –  Są to schematy kolorystyczne dla battleframe'ów, czasami będące kombinacją kilku kolorów.
  • Armor Pattern – Wzory kamuflażu na zewnętrzną część pancerza BFa.
  • Bodysuit Pattern – Wzory kamuflażu na strój znajdujący się pod pancerzem BFa.
  • Decals – Szablony grafik z ciągle powiększającego się zbioru.

Poszczególne elementy wyglądu BFa, jak na przykład wzory i szablony, mogą być przesuwane za pomocą wyświetlających się strzałek. Można je także zwiększać, zmniejszać lub obracać.

Czas poznać twoje nowe oblicze…

Stacje Nowy Ty (new You), pozwalają na dostosowanie wyglądu twojej postaci, przy użyciu rożnych fryzur, koloru oczu, zarostu itd., a dodatkowo pozwalają na skorzystanie z różnego rodzaju akcesoriów, takich jak maski, kapelusze itd.
 

pre_1407670733__newyou.png

 

Stojąc koło stacji Nowy Ty, aktywuj ją przez wciśniecie klawisza E (domyślnie). W oknie możemy zobaczyć naszą postać oraz listę różnych kategorii przedmiotów, których można użyć do dostosowania wyglądu. Po kliknięciu na daną kategorię, pojawi się lista dostępnych przedmiotów.
Jeśli nie posiadasz w tym momencie danego przedmiotu, nadal możesz podejrzeć jak będzie on pasował do twojej postaci, zanim zdecydujesz się na dokonanie zakupów.



#3
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Waluty
 

pre_1408885153__currencies.png

 
 

 

Crystite (Cy) - Crystite jest podstawową walutą w Firefall. Praktycznie po wykonaniu dowolnego zadania czy misji, otrzymujesz w nagrodę Crystite. Większość działań które są powiązane z rozwojem, będzie wymagało tej waluty. Ta waluta służy głównie do wynajdowanie receptur do tworzenia przedmiotów oraz przy samym procesie tworzeniu przedmiotów oraz do naprawiania zniszczonych przedmiotów. Crystite można wymieniać także na Kredyty.
 

 

Red Beans (RB) - Czerwone Fasolki są walutą premium, kupowaną za prawdziwe pieniądze. Można je kupić za pośrednictwem oficjalnej strony Firefall i posiadają one szereg funkcji. W Sklepie, można za tę walutę nabyć różne rzeczy, takie jak: przedmioty kosmetyczne, bonusy, pojazdy i wiele innych. Za RB można wykupić także VIPa, który to daje szereg bonusów do zdobywanego crystite, reputacji czy doświadczenia ale także dodaje dodatkowe sloty w Drukarce i markecie oraz specjalny glider pad. Możesz także użyć RB w Drukarce do natychmiastowego zakończenia zadania np. tworzenia przedmiotu, rafinacji czy wynajdowania. Koszt jest zależy od ilości czasu pozostałego do zakończenia zadania. Red Beany można także wymieniać na Kredyty.

 

Credits © - Kredyty (Credits) są walutą luksusową. Obecnie jest to podstawowa waluta, używana przy transakcjach miedzy graczami. Dodatkowo wykorzystuje się ją przy szybkich podróżach do miast które odwiedzono wewnątrz danej strefy, przy samo wskrzeszaniu na polu bitwy oraz przy usuwaniu modułów w celu ich odzyskania bez niszczenia. Kredyty mozna uzyskać, sprzedając Crystite Accordowi, za każde 25 sztuk Cy płacą 1 Kredyt. Limit dzienny wymiany wynosi 1000 Kredytów. Limit zeruje się o północy, czasu GMT.
Za Kredyty, można także zakupić walutę premium (RB), bez konieczności sięgania do kieszeni po prawdziwe pieniądze. Można tego dokonać przy pomocy Wymiany Kredytów (Credit Exchange) i dzięki temu, zakupić RB od innych graczy, lub sprzedać swoje RB, żeby zdobyć więcej Kredytów (niezależnie od dziennego limitu wymiany).

 

Pilot Tokens (PT) - Tokeny Pilota są walutą która może być zdobyta wyłącznie przez rozwijanie battleframe'ów. Za każdym razem, kiedy battleframe osiągnie maksymalny poziom, otrzymujesz 10 Tokenów Pilota. Możesz następnie użyć tych tokenów, żeby odblokować zaawansowanego battleframe'a (co kosztuje 10PT) lub zakupić epickie moduły 40 poziomu, od handlarza w Devil's Tusk.

 

 

Research Points (RP) - Punkty badań (Research Points) razem z Crystite, są wymagane przy wynajdywaniu receptur, które pozwalają na tworzenie nowych przedmiotów w Drukarce (molecular printer). Punkt RP dostaje się za rozbieranie (salvaging) starego lub niepotrzebnego sprzętu oraz za tworzenie przedmiotów.

 

Campaign Tokens - Tokeny Kampanii są walutą używaną do zakupu przedmiotów 40 poziomu, czyli broni, modułów oraz innych, u sprzedawcy znajdującego się w Kanaloa Research Station (w Devils Tusk). Każdego dnia, kiedy uda ci się pomyślnie ukończyć Operację: Miru lub każdą misję kampanijną w trybie hardcore, otrzymasz jeden Token Kampanijny. Oznacza to, że każdego dnia możesz zdobyć maksymalnie 7 takich tokenów. Postęp resetuje się o północy czasu GMT.



#4
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Surowce

 

pre_1408885214__resources.png
 

Typy zasobów

W Firefall występują trzy podstawowe rodzaje zasobów, jakie możesz pozyskiwać. Z kolei każdy rodzaj można podzielić na 4 typy, w zależności od jakości. Można wyróżnić:

  • Metal (metale):
    • Iron Bars
    • Tungsten Bars
    • Titanium Bars
    • Uranium Rods
  • Biomaterials (biomateriały)
    • Chitin Fibers
    • Carbon Powder
    • Biopolymer Threads
    • Crystatic Nucleotides
  • Electronics (elektronika)
    • Copper Wiring
    • Semiconductors
    • Crystatic Powercell
    • Optical Coolers

Niektóre receptury wymagają także zasobów "hybrydowych", które można wyprodukować w Drukarce (Molecular Printer), przez mieszanie dwóch zasobów różnych rodzajów.

Ogólnie, rzadkość danego surowca jaki możesz znaleźć, zależy od poziomu strefy w której przebywasz. W strefach niskopoziomowych (np. New Eden), znajdziesz tylko Iron, Chitin Fibers, i Copper Wiring. Kiedy rozwiniesz postać i dojdziesz do stref o wyższym poziomie, zaczniesz znajdować więcej rzadkich surowców.

Pozyskiwanie surowców

Każdy z trzech rodzajów surowców pozyskuje się w określony sposób, co ułatwia sprawę, kiedy poszukujesz określonego zasobu.

Nieprzetworzone Biomateriały (biomaterials) pozyskuje się z dropu, po zabiciu mobów nie humanoidalnych. Takie materiały można następnie przetworzyć do bardziej użytecznych wersji w Drukarce, przechodząc do zakładki “Refining” (rafinacja).

Elektronikę pozyskuje się poprzez salvaging (rozbiórka). Humanoidalne moby oprócz sprzętu, będą także dropić przedmioty które służą wyłącznie do rozbiórki. Salvaging tych przedmiotów, a także broni/umiejętności, daje w efekcie Elektronikę, Crystite i Research Points (punkty badań).

Metale trzeba wydobyć spod ziemi, w procesie zwanym "Thumpingiem".

Thumping
 

pre_1408014412__thumpericon.png

Thumping jest procesem, w którym przywołuje się maszynę wydobywczą, zwaną Thumperem, w celu wydobycia zasobów z ziemi. Thumpery swoją nazwę zawdzięczają odgłosowi który wydają (thump z ang. uderzanie, walenie, dop. tłum.), podczas wydobywania spod ziemi cennych metali. Niestety dla ciebie, hałas spowodowany przez pracę urządzenia przyciąga uwagę pobliskich, niezbyt przyjaźnie nastawionych stworzeń. Po przywołaniu Thumpera, trzeba go bronić do momentu, aż całkowicie się napełni. Ten proces trwa 5 minut. Po tym czasie, można odesłać thumpera z powrotem. Oczywiście, jeśli thumper zostanie poważnie uszkodzony i istnieje przypuszczenie, że nie wytrzyma do końca kopania, można go odesłać wcześniej lecz wtedy otrzymuje się tylko część zasobów. Jeśli thumper zostanie obroniony i osiągnie 100% zapełnienia, po odesłaniu otrzymasz bonus w postaci dodatkowych zasobów.

Mamy dwa typy Thumperów (Personal (osobiste) i Squad (składowe)), które dzielą się na cztery poziomy (Stock, I, II i III). W zależności od poziomu, dany Thumper może wydobywać określoną rudę metali.
Thumper Stock może wykopać tylko Iron, Thumper I poziomu - może wykopać tylko Iron i Tungsten, itd.. Thumpery wyższego poziomu przyciągają też więcej mobów, przez co ich obrona jest trudniejsza i bardziej wymagająca.
 

pre_1408014483__thumpers3.jpg

 

Thumpery typu Personal, mają pojemność od 250 do 325 jednostek i są przeznaczone dla jednej lub dwóch osób. Jeśli w obronie osobistego Thumpera, bierze udział skład, czyli co najmniej 2 osoby, wydobyte zasoby dzielą się po równo na każdego członka składu.

Thumpery typu Squad, mają pojemność od 300 do 375 jednostek oraz przyciągają więcej mobów niż Thumper typu Personal na tym samym poziomie.  Powoduje to, że zwykle wymagają od 4 do 5 graczy, do jego skutecznej obrony. W przeciwieństwie do Thumpera typu Personal, gdzie wydobyte zasoby są dzielone pomiędzy uczestników, Thumpery typu Squad, dają każdemu członkowi składu pełną ilość zasobów.
Członkowie składu, którzy nie biorą udziału w obronie składowego Thumpera również otrzymają niewielką nagrodę po jego odesłaniu (nie otrzymują pełnej nagrody za wydobycie)
Każdy gracz, który bierze udział w obronie Thumpera ale nie jest w jednym składzie z właścicielem, również otrzyma niewielką nagrodę za pomoc. Nagrody pochodzą z innej puli, niż to co otrzymuje właściciel i członkowie jego składu.
Warto zauważyć, że nie można po prostu przebiec koło Thumpera, zastrzelić dwa moby i oczekiwać nagrody za ukończenie. Tylko gracze, którzy w znacznym stopniu przyłożą się do obrony, będą uwzględnianiu przy rozdawaniu nagród za uczestnictwo.

Młot Skanujący

 

pre_1408014611__scanhammericon.png

Nie można zrzucić Thumpera w dowolne miejsce i oczekiwać że trafi się na cenne zasoby. Pierwszym z kroków, jest zlokalizowanie miejsca o najwyższej koncentracji zasobów. Pomaga w tym Młot Skanujacy (Scan Hammer), który otrzymuje się automatycznie po obronie Thumpera w samouczku, po rozpoczęciu gry). Kiedy użyjesz Młota, po uderzeniu możesz uzyskać szereg ważnych informacji. Jedną z nich, jest procentowy poziom koncentracji rożnych zasobów w danym punkcie, inną jest graficzna informacja, mówiąca o koncentracji zasobów w tym obszarze.
 

pre_1408014702__scan1.jpg

Młot staje się naprawdę użyteczny, w momencie kiedy nauczysz się odczytywać informacje z rozchodzących się kolorowych fal i na tej podstawie określać punkt z najwyższą koncentracją surowca. Na powyższej grafice można zauważyć szereg zakrzywionych, kolorowych linii. Linie te, będą się przesuwać w kierunku konkretnego punktu. Znalezienie miejsca o najwyższej koncentracji jest dość proste, trzeba podążać w kierunku schodzenia się fal, wytworzonych przez Młot. W pewnym momencie da się zauważyć charakterystyczne wzniesienie, zwane pikiem (peak), które jest miejscem i najwyższej koncentracji surowca. Jest to idealne miejsce do zrzucenia Thumpera.

 

pre_1408014765__scan2.jpg

Metale, podobnie jak Biomateriały, pozyskuje się w formie nieprzetworzonej. Po wydobyciu, trzeba rudę metalu przerobić w Drukarce, żeby można było go wykorzystać do tworzenia przedmiotów. W przeciwieństwie do Biomateriałów, w procesie rafinacji Metali otrzymuje się dodatkowo Crystite. Żyły Metali, pojawiają się dynamicznie, co znaczy że będą zmieniać swoje położenie i różnić się zawartością. Żyły zawierają określoną ilość surowca i ciągłe kopanie w jednym miejscu może spowodować, że w pewnym momencie wydobędziemy całą zawartość żyły. Wtedy trzeba poszukać innego miejsca do kopania.

Złoża powierzchniowe

 

pre_1408014789__00149398.png

Dodatkowym źródłem pozyskiwania metali oprócz Thumpingu, jest korzystanie ze złóż powierzchniowych (Surface Deposits). Są to małe skałki, zawierające w sobie rudy metali. Żeby się do nich dobrać, potrzebujemy przedmiotów zwanych detonatorami (Sonic Detonator). Ich użycie jest proste, trzeba nacelować na skałkę i użyć detonatora. Postać rzuca detonatorem i po chwili następuje mała eksplozja, uwalniająca rudę ze skały. Jełsi nie masz Detonatorów, do rozbicia tych skałek, możesz także użyć Młota, jednakże uzyskana ilość surowca będzie mniejsza.

 

pre_1408014841__deposit.jpg

Thumpery, Detonatory i Młot, można znaleźć w zakładce "Resource Gathering" (pozyskiwanie surowców) w menu przywołania (domyślnie C).



#5
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Interfejs użytkownika
 

pre_1408885194__interfaces.png

Interfejs

W tak szybko rozgrywającej się grze jak Firefall, nie można pozwolić sobie na zbyt długie szukanie istotnych informacji podczas walki. Interfejs Firefall został zaprojektowany tak, żeby w łatwy i przejrzysty sposób pokazywać najważniejsze informacje. Żeby poznać najważniejsze części interfejsu, zerknij na poniższą grafikę:
 

pre_1407791217__hud_2.png

Kliknij aby powiększyć..

Na grafice nie pokazano:

  • Członkowie składu lub plutonu:  Jeśli jesteś w składzie lub plutonie, w lewym górnym rogu, pod informacją o postaci, zobaczysz nazwę, poziom, rodzaj battleframe'a i poziom zdrowia wszystkich, którzy znajdują się w twojej grupie.
  • Opcje lootu: Jeśli jesteś w składzie, w lewej, górnej części ekranu, zaraz nad nazwami członków składu, pojawi się przycisk "Loot". Kliknięcie na przycisk spowoduje otwarcie małego okna, gdzie lider składu może ustawić opcje rozdawania lootu, takich jak jakość i sposób jego rozdawania.
  • Napisy do dialogów: Podczas kwestii mówionych, w prawym górnym rogu pokaże się tekst i portret danej postaci.
  • Dodatkowe wskaźniki zdrowia i energii: Jeśli poziom życia i energii spadnie, zostanie to zobrazowane przez dwa, zakrzywione paski, które pojawiają się po obu stronach celownika.

Interfejs w Firefall można dostosowywać do swoich potrzeb. Znaczy to tyle, że można przesuwać i skalować poszczególne jego elementy, tak żeby dostosować wygląd interfejsu do swoich potrzeb.  W dodatku jest to proste do zrobienia. Wystarczy otworzyć Opcje (naciśnij Esc, kliknij na przycisk "Options") i przejść do zakładki "Interface". Podczas gdy ta zakładka jest otwarta, możesz przesuwać i skalować rożne części UI przy użyciu myszki.

Ekwipunek [i]

W oknie ekwipunku, masz dostęp do swojego sprzętu, waluty oraz przedmiotów odnawialnych, które zdobywasz w trakcie gry. Możesz mieć do 155 miejsc w ekwipunku (możesz dodatkowo rozszerzyć ekwipunek o 100 slotów, kupując je za Red Beany, żeby mieć maksymalnie 255 slotów). Waluty i przedmioty odnawialne, nie zajmują miejsca. Przedmioty takie jak surowce lub duplikaty przedmiotów, tworzą stosy, tzn, zajmują jeden slot w ekwipunku, niezależnie od ilości. Jeśli przekroczy się limit pojemności ekwipunku, postać jest przeciążona, co powoduje spowolnienie ruchów i uniemożliwia podnoszenie kolejnych przedmiotów.
 

thumb_pre_1407671690__inventory.png

 
Jeśli zbliżasz się do granicy pojemności ekwipunku i pewnie zastanawiasz się, jak pozbyć się przedmiotów które nie są ci potrzebne. Najprostszym sposobem, jest rozbieranie przedmiotów (salvaging) lub sprzedaż na markecie. Wbudowana funkcja rozbierania przedmiotów, pozwala na rozbiórkę kilku przedmiotów jednocześnie i jest dobrym narzędziem, wspomagającym utrzymywanie porządku w ekwipunku. Żeby skorzystać z tej funkcji, kliknij na przycisk Salvage, który jest widoczny w dolnej części okna ekwipunku, a następnie klikaj na przedmioty, które chcesz poddać rozbiórce. Jeśli przypadkowo wybrano przedmiot, którego nie chcesz rozbierać, kliknij na mały X i usuń ten przedmiot z listy. Kiedy wybrano już wszystkie przedmioty które chcesz rozebrać, po prostu kliknij na zielony znak ✔ by rozpocząć proces rozbiórki.
Okno ekwipunku posiada także kilka opcji dostosowania wyglądu. W prawym, górnym rogu, można przełączyć tryb wyświetlania, pomiędzy tradycyjnym widokiem siatki a widokiem listy, w którym widać nazwę przedmiotu i jego poziom. W lewym, górnym rogu, z rozwijanej listy można wybrać, jakie przedmioty mają być wyświetlane oraz jak mają być posortowane.

Wymiana waluty [.]

Korzystanie z tej funkcji nie kończy się jedynie na wymianie Crystite na Kredyty, ponieważ można też tu kupować albo sprzedawać Red Beany za Kredyty.  W zakładce "Convert Currency", zamiana Crystite na Kredyty jest bardzo prosta. Przesuń suwak, żeby wybrać ilość Crystite jaką chcesz zamienić, a następnie kliknij na Convert. Należy pamiętać, że Crystite jest potrzebny do naprawy Battleframe'ów oraz do przeprowadzania badań, więc weź to pod uwagę przed wymianą, ponieważ jest to proces nieodwracalny!
 

thumb_pre_1407671759__creditexchange.png

W zakładce "Red Bean Exchange" można kupować i sprzedawać Red Beany. Jeśli masz nadmiar Kredytów a potrzebujesz Red Beanów, kliknij na przycisk "Buy" (Kup), wpisz ilość RB którą chcesz kupić, oraz ilość Kredytów, jaką jesteś w stanie dać za 1 RB. Jeśli są jakieś RB na sprzedaż w tej cenie lub niższej, transakcja zostanie przeprowadzona natychmiastowo. Jeśli nie, twoje zamówienie zostanie umieszczone na liście oczekujących transakcji i w momencie gdy na rynku ktoś wystawi RB w tej cenie, transakcja zostanie przeprowadzona automatycznie. Jeśli z kolei chcesz sprzedać RB, proces wygląda identycznie. Kliknij na przycisk "Sell" (Sprzedaj) wpisz ilość RB którą chcesz sprzedać, oraz ilość Kredytów, jaką chcesz otrzymać za 1 RB. Przy operacji wymiany, nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Market [T]

Market  pozwala na kupowanie wyposażenia, odblokowań oraz zasobów od innych graczy, przy użyciu Kredytów. W zakładce "Buy" (Kup), po lewej stronie jest wyświetlona lista kategorii przedmiotów. Żeby znaleźć przedmiot, skorzystaj z wyszukiwarki lub wybierz kategorię i poszukaj przedmiotu na liście. W górnej części okna, tam gdzie znajduje się wyszukiwarka, jest też dostępny szereg filtrów, które pozwalają zawęzić wynik wyszukiwania. Na liście przedmiotów znajdują się informacje, czy dany przedmiot jest dostępny a także cena najtańszego, dostępnego przedmiotu. Jeśłi na Markecie nie ma przedmiotu którego szukasz, możesz zostawić swoją ofertę zakupu (Buy Order).
 

thumb_pre_1407671807__marketplace.png

Kiedy przejdziesz do zakładki "Sell" (Sprzedaj), po lewej stronie zostanie wyświetlony twój ekwipunek. Żeby sprzedać przedmiot, po prostu przeciągnij go z ekwipunku na prawą stronę. Jeśli ktoś wystawił wcześniej ofertę zakupu takiego przedmiotu, takie oferty będą wyświetlone w dolnej części okna. Jeśli któraś z tych ofert ci odpowiada, możesz ją szybko zrealizować przez kliknięcie na "FILL". To sprawi, że przedmiot zostanie automatycznie sprzedany osobie wystawiającej ofertę. Jeśli chcesz sprzedać przedmiot za kwotę większą niż złożone oferty lub w ogóle nie ma ofert kupna, wpisz kwotę jaka chcesz dostać i kliknij "Sell" żeby wystawić swoją ofertę sprzedaży.
 

thumb_pre_1407671836__marketplace2.png

Po zakończeniu transakcji, zarówno kupujący jak i sprzedający, otrzymają przez pocztę wiadomość, zawierającą w załączniku zakupione przedmioty lub Kredyty uzyskane w wyniku tej transakcji.



#6
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Metody podróżowania
 

pre_1408885225__travel.png

Glidery

Najbardziej popularną metodą transportu w Firefall jest korzystanie z glidera (szybowiec). Większość miast i wież, posiada swoje stałe punty, gdzie zainstalowane są glidery. Po aktywowaniu, postać najpierw jest wystrzeliwana w górę, następnie powoli opada, szybując w powietrzu
 

pre_1407671993__gliderpad.png

Oprócz stałych gliderów, rozmieszczonych na świecie, każdy gracz może mieć swoje glidery, które może rozstawiać gdzie tylko chce. W zależności od typu, glidery mogą być jedno- lub wielokrotnego użytku, oraz posiadać swój unikalny wygląd.
Niektóre z odnawialnych gliderów, mają także specjalne atrybuty, które dają bonus do korzystania ze wszystkich posiadanych gliderów. Są to atrybuty:

  • Quickened (przyspieszenie): z każdym, posiadanym gliderem z atrybutem "Quickened" czas ponownego użycia dla wszystkich gliderów, skraca się o 3 sekundy.
  • Lofty (wzniesienie): z każdym, posiadanym gliderem z atrybutem “lofty" dostaje się boost do wysokości na jaką jest wystrzeliwana postać, przed rozłożeniem skrzydełek, dla każdego glidera.

Każdy gracz z aktywnym VIPem dostaje również dostęp do specjalnego, odnawialnego glidera. W dodatku, dodaje on dwu-sekundowy boost do przyspieszenia.

Pojazdy

Dla tych, którzy preferują bardziej tradycyjne metody podróży, Firefall oferuje szeroki wachlarz pojazdów naziemnych, których gracze mogą używać żeby przyspieszyć przemieszczanie się. Obecnie można wyróżnić dwa typy pojazdów: Light Ground Vehicles (LGV) i Medium Ground Vehicles (MGV).
 

pre_1407672115__lgvmgv.png

Obecnie dostępne pojazdy:

  • Cobra P-1 LGV: Kiedy ukończysz zadanie ARES “In the Wheelhouse", które jest dostępne w Dredge na poziomie 25, otrzymasz schemat, dzięki któremu będzie można wyprodukować swój pierwszy pojazd - Cobra P-1 LGV. Ten motocykl ma przeciętną prędkość i prowadzenie oraz posiada 3000 HP. Można także otrzymać P-1 do jednorazowego użycia, jako nagrodę za cooper i silver tokeny.
  • Cobra XLR LGV: Kiedy zdobędziesz 40 poziom, otrzymasz schemat,dzięki któremu będzie można wyprodukować Cobra XLR LGV. Ten motocykl ma ponadprzeciętną prędkość i prowadzenie oraz posiada 7500 HP. 7500 hit points. Można także otrzymać XLR do jednorazowego użycia, jako nagrodę za silver tokeny.
  • Cobra R-54 LGV: Motocykl Cobra R-54 LGV można kupić za 175 RB w sklepie. Ten motocykl ma doskonałą prędkość i prowadzenie oraz posiada 3000 HP.
  • Vortex LGV: Funkcjonalność Vortex LGV jest taka sama jak w przypadku Cobry R-54 (doskonała prędkość i prowadzenie, posiada 3000 HP) różni się jedynie wyglądem i można go zdobyć jedynie jako nagrodę za Gold Tokeny.
  • Zephyr LGV: Zephyr LGV jest do kupienia w sklepie Red Bean za 290 RB. Funkcjonalność jest taka sama, jak w przypadku Cobry R-54 i różni się jedynie wyglądem
  • Vapor LGV: Vapor LGV jest do kupienia w sklepie Red Bean za 350 RB. Funkcjonalność jest taka sama, jak w przypadku Cobry R-54 i różni się jedynie wyglądem.
  • Omnidyne-M LGV: Motocykl Omnidyne-M LGV jest funkcjonalnie identyczny z modelem Cobra R-54 (doskonała prędkość i prowadzenie oraz 3000 HP). Różni się wyglądem zewnętrznym i można go otrzymać wyłącznie jako nagrodę za gold tokeny.
  • Cheetah Model S LGV: Model ten jest do kupienia w sklepie Red Bean za 450 RB. Ma doskonałą prędkość i prowadzenie oraz posiada 3000 HP.  W dodatku posiada funkcję Turbo, którą uruchamia się domyślnie lewym Shiftem. Funkcja turbo posiada krótki cooldown. 
  • Lancer M3 LGV: Model ten można nabyć u Corporal Belle w Kanaloa Research Station za 200 tokenów kampanijnych. Ma doskonałą prędkość i prowadzenie oraz posiada 7500 HP. Lancer M3 posiada prototypowy system wyrzutu plazmy, który daje efekt turbo który uruchamia się domyślnie lewym Shiftem. Funkcja turbo posiada krótki cooldown.
  • TS-RC8 "Snowsquall" MGV: Ten MGV ma przeciętną prędkość i doskonałe prowadzenieoraz posiada 15000HP. Jest do kupienia w sklepie Red Bean za 400 RB.
  • "Bumblebee" MGV: Ten MGV ma funkcjonalność identyczną jak model Snowsquall and i jest dostępny w paczce "Racer" Transport Pack.

Kontynent OWPvP, Broken Peninsula, posiada swoją odmianę uzbrojonych pojazdów LGV i MGV, które są dostępne dla graczy.

Arcportery
 

pre_1407672158__arcporter.png

 

Arcportery są urządzeniami, które pozwalają przenosić się pomiędzy odległymi lokacjami. Przy korzystaniu z urządzenia, można wybrać do której strefy się przenieść, zarówno PVE (Coral Forest, Sertao, i Devil’s Tusk) jak i PvP, Broken Peninsula. Arcportery można znaleźć w:

  • Copacabana (Coral Forest)
  • Thump Dump (Coral Forest)
  • Trans Hub (Coral Forest)
  • Sunken Harbor (Coral Forest)
  • Forward Operating Base: Harpoon (Devil’s Tusk)

Priorytetowy Arcfold

 

pre_1411716208__priorityarcfold.png

W Coral Forest i Sertao, Accord zarządza systemem "Priorytetowego Arcfoldu". Jest on przeznaczony dla osób, które stać na wydanie gotówki za możliwość szybkiej podróży. Za kilka Kredytów (ile, to zależy od danej strefy), można błyskawicznie przenieść się w okolicę dowolnej wieży SIN, pod warunkiem że ją wcześniej aktywowaliśmy. Żeby skorzystać z tej usługi, otwórz mapę świata (domyślnie M), lewym przyciskiem myszy kliknij na interesujące cię POI, przewiń listę do ikony Dropshipa i potwierdź wybór kliknięciem LPM.

Dropshipy w Coral Forest

 

pre_1411716256__dropship.png

W Coral Forest, gracze którzy nie mogą lub nie chcą wydawać Kredytów na podróżowanie za pomocą systemu "Priorytetowego Arcfoldu", mogą skorzystać z darmowego ale mniej wygodnego środka transportu. System ten opiera się na flocie transportowców (dropships), która porusza się w obszarze Coral Forest, mających swoje przystanki w Copacabanie, Thump Dump, Trans Hub i Sunken Harbor. Żeby wejść na pokład transportowca, należy się do niego zbliżyć a następnie wcisnąć E. Z Dropshipa można wysiąść w każdym momencie, nawet będąc w powietrzu - w takiej sytuacji automatycznie otrzymasz glider, żeby móc bezpiecznie wylądować. Jeśłi przegapisz kurs, nie martw się! Zwykle po kilku minutach nadleci następny transport.



#7
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Bonusy

 

 

pre_1408885112__boosts.png

 

 

W Firefall występuje kilka rodzajów bonusów które możesz zdobyć, żeby przyspieszyć rozwój swojej postaci. Poniżej przedstawiamy informacje o tym, jakie są rodzaje bonusów oraz jak łączą się ze sobą.
Istnieją trzy podstawowe typy bonusów, które można zdobyć:

  • Bonusy do doświadczenia (XP) (Experience Boosts): Zwiększają ilość zdobywanego doświadczenia ze wszystkich źródeł
  • Bonusy do reputacji (Reputation Boosts): Zwiększają ilość zdobywanych kuponów reputacji (Reputation Vouchers) ze wszystkich źródeł
  • Bonusy do Crystite: Zwiększają ilość zdobywanego Crystite z lootu i nagród za misje

Oprócz tych trzech typów, bonusy można też podzielić na kilka kategorii. Bonusy z różnych kategorii będą się sumować. Bonusy z tej samej kategorii nie sumują się, i jest aktywny tylko ten, który jest większy (na przykład, jeśli masz 10% bonus do zdobywanego doświadczenia i bonus 25% z tej samej kategorii, działać będzie tylko bonus 25%). Bonusy różnych typów, znajdujące się w tej samej kategorii, nie wpływają na siebie (na przykład bonusy do XP i do Reputacji z tej samej kategorii, nie wykluczają się wzajemnie z działania). Poniżej przedstawione są różne kategorie bonusów.

Bonusy VIP

Te bonusy otrzymuje każdy gracz z aktywnym VIPem. Bonusy te sumują się z innymi zdobytymi bonusami. Są to:

  • +25% do zdobywanego XP
  • +25% do zdobywanej Reputacji
  • +25% do zdobywanego Crystite

Bonusy ze sklepu Red Bean

Istnieją dwa bonusy, które można zakupić bezpośrednio w sklepie Red Bean (domyślnie klawisz ","). Każdy z nich kosztuje 10RB. Czas działania obu tych bonusów, wynosi 60 minut i zaczyna upływać w momencie zakupu. Oba te bonusy sumują się z innymi. Jeśli zakupi się drugi bonus tego samego typu, podczas gdy poprzednio nabyty jest jeszcze aktywny, do licznika zostanie dodane kolejne 60 minut (czas trwania bonusu sumuje się). Bonusy, jakie można nabyć w sklepie Red Bean:

  • +100% do zdobywanego XP, na 60 minut
  • +100% do zdobywanej Reputacji, na 60 minut

Bonusy tymczasowe

Jest to najszersza kategoria, zawierająca różnorodne typy bonusów. Należy pamiętać, że bonusy tego samego typu, znajdujące się w tej samej kategorii nie łączą się ze sobą. W tej kategorii można wyróżnić:

  • Wszystkie bonusy z globalnych eventów. Wchodzą w to na przykład bonusy weekendowe (na przykład weekend danego Battleframe) i inne globalne bonusy, które są częścią eventu.
  • Bonusy za dzienne logowanie. Są to bonusy, które otrzymuje się w nagrodę za regularne logowanie. Mogą być aktywowane w panelu gry (dostępnym po naciśnięciu Esc) i działają 60 minut. Bonus zwiększa się codziennie, maksymalnie do piątego dnia. Jeśli nastąpi przerwa w ciągłości logowania, bonus resetuje się. Jeśli nie wykorzystasz bonusu, nie przechodzi on na dzień następny oraz jest zastępowany przez nowy bonus. Na maksymalny bonus, uzyskany w piątym dniu logowania składa się :
    • +10% do zdobywanego XP, na 60 minut
    • +10% do zdobywanej Reputacji, na 60 minut
    • +10% do zdobywanego Crystite, na 60 minut
  • Bonusy do XP - nagroda za wykonaną misję. Te bonusy otrzymuje się w nagrodę, za wykonanie niektórych zadań ARES. Różnią się długością trwania i wielkością oraz aktywują się po ukończeniu misji.

Bonus za ukończenie rozwoju BFa

 

Za każdy Battleframe, rozwinięty na maksymalny poziom (tj. 40), otrzymujesz na stałe 10% bonusu do zdobywanego XP. Tak więc, jeśli masz 5 BFów na 40 poziomie, masz na stałe 50% bonusu do XP, 12 BFów na 40 daje 120% bonusu, itd. Maksymalny bonus jaki można uzyskać, jest ograniczony do ilości BFów (obecnie 16). Bonus ten, ma swoją kategorię więc sumuje się z pozostałymi bonusami do XP.



#8
insp

insp
  • Autor tematu
  • Tytuł: Admin/Owner
  • Grupa: Admin
  • Inne: [ WaR ]
  • Postów: 2896
  • Reputacja: 529
  • Wiek: 36
  • Rejestracja: 07 gru 2010
  • IGN:
    Insp
  • Armia:
    [WaR]
  • Battleframe:
    Firecat

Więcej informacji
 

pre_1408885205__moreinfo.png

 
Wiedzy nigdy za dużo! Jeśli szukasz dodatkowych informacji, zapoznaj się z poradnikami do Firefall na Steam, tworzonymi przez członków naszej społeczności.

I pamiętaj, że jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, zawsze możesz napisać temat na oficjalnym forum, lub na forum Polskiego Centrum Firefall.
Jeśli napotkasz jakieś trudności, możesz też wysłać zgłoszenie do naszego Supportu i nasi Rangerzy pomogą ci rozwiązać twoje problemy.

 

Udanych łowów Piloci ARES!

 
Poradnik powstał na podstawie: http://firefallthega.../new-user-guide

Poradnik jest dostępny również na Steam: http://steamcommunit...s/?id=299232440

 

Wszystkie grafiki użyte w tym poradniku są własnością Red 5 Studios. Niektóre z nich, zostały zmodyfikowane na potrzeby tego poradnika.
  • Aktualizacja na dzień: 14 sierpnia 2014 - dodano sekcję o surowcach i ich pozyskiwaniu
  • Aktualizacja na dzień: 24 sierpnia 2014 - dodano sekcję o bonusach
  • Aktualizacja na dzień: 26 września 2014 - dodano informację o dodatkowych pojazdach oraz środkach transportu
  • Aktualizacja na dzień: 2 marca 2015 - dodano informacje o zmianach w interfejsie w postaci przycisku loot, dodatkowych pojazdach, bonusach i tokenach kampanijnych






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: poradnik, klasy, battleframe, perki, crystite, red bean, mgv, glider, arcporter

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych