Jump to content

Obecnie trwa remont. Proszę uważać na głowy i patrzeć pod nogi.

Guidelines

Regulamin strony

Polski Cmentarz Firefall

Witaj w serwisie Firefall.pl. Zapoznaj się z wypisanymi poniżej zasadami panującymi na forum:

1. Postanowienia ogólne:

a) Forum jest ogólnodostępne. Prawo do wypowiadania własnych opinii mają wszyscy zarejestrowani użytkownicy naszego Forum, którzy przeczytają ten regulamin.

b) Rejestrując się na forum, automatycznie zgadzasz się na jego regulamin, oraz to, że może on zostać zmieniony w trakcie działania forum bez podawania przyczyn.

c) Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, wulgarne, obsceniczne, oszczercze, nienawistne, zawierające groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność. Tematy/posty takie będą usuwane a ich autorzy będą karani zgodnie z pkt. 6 regulaminu.

d) Administracja nie ponosi odpowiedzialności za szkody czy nie przestrzeganie prawa przez użytkowników forum. W razie potrzeby zostaną udostępnione odpowiednie informacje organom ścigania.

e) Zanim zadasz jakiekolwiek pytanie, poszukaj czy na forum nie ma już na nie odpowiedzi.

f) Na całym forum obowiązuje całkowity zakaz:

  • reklamy prywatnych stron i forów, w tym również innych polskich stron (oprócz tych ogólnie znanych i dużych), bez porozumienia z Administracją forum.
  • zakładania tematów służących do reklamy własnych stron/forów/portali/blogów itp. - można to robić tylko w profilu w polu "strona www"
  • umieszczania ogłoszeń do naboru ekipy na strony/fora/portale itp.
  • umieszczania reflinków do stron

g) Administrator forum zastrzega sobie prawo do usuwania materiałów zamieszczonych na forum niezgodnie z obowiązującym prawem bez uprzedniego powiadomienia osoby zamieszczającej je.

k) Zabronione jest pobieranie jakichkolwiek opłat za umieszczane na forum materiały bez zgody osoby posiadającej prawa autorskie do danego materiału.

l) Administrator serwisu Firefall.pl ma prawo do skasowania konta użytkownika zostawiając przy tym wszystkie jego wypowiedzi, które nie łamią regulaminu.

m) Administrator serwisu Firefall.pl ma prawo odmówić skasowania konta użytkownika i/lub jego wypowiedzi na forum, jeśli uzna, że są one zgodne z regulaminem forum i nie łamią prawa.

2. Zdjęcia osobiste i podpisy

a) Zdjęcie osobiste może mieć maksymalną wielkość 200x300px i wagę max. 2048 kB. Nie może zawierać treści wymienionych w pkt. 1c regulaminu.

b) Umieszczona sygnatura nie może być wyższa niż 200px i szersza niż 500px. Nie może zawierać treści wymienionych w pkt. 1c regulaminu.

3. Załączniki

a) Do załącznika można wrzucać tylko materiały niezbędne - wszelkie inne pliki będą usuwane z załączników.

b) Jeżeli skończy Ci się limit dodawania ilości załączników, nie usuwaj ich, tylko napisz do administratora forum aby przyznał Ci dodatkowe miejsce.

4. Shoutbox

a) Shoutbox jest integralną częścią serwisu Firefall.pl.

b) Obowiązuje w nim przestrzeganie regulaminu forum, netykiety i zasad kulturalnego zachowania.

c) Nie dodajemy czegoś do czatu co go rozciągnie, np. zbyt dużego obrazka.

d) Jeżeli masz problem, napisz na forum temat w odpowiednim dziale, nie pytaj o niego na czacie!

5. Dodatkowe

a) Forum nic Cię nie kosztuje, więc postaraj się przyłożyć do tego co na nim robisz - pisz z sensem, nie zaśmiecaj, nie spamuj.

b) Oprócz w/w postanowień, na forum, tak jak w życiu, obowiązuje kultura oraz internetowa NETYKIETA .

c) Regulamin powinien być przestrzegany wszędzie na forum, w każdym miejscu, porze i czasie. Jego nieznajomość nie zwalnia Cię od jego przestrzegania i odpowiedzialności za swoje wypowiedzi.

d) Oprócz regulaminu forum, w każdym dziale może obowiązywać dodatkowy regulamin działu.

e) Jeżeli widzisz materiały łamiące regulamin forum, użyj systemu raportowania - przycisk jest dostępny przy każdym poście.

6. Kary

a) Jednorazowo użytkownik może otrzymać od 1 do 10 punktów ostrzeżeń.

b) Użytkownik, który będzie łamał punkt 1f regulaminu zostanie automatycznie ukarany banem na nick, gdy to nie poskutkuje ban na IP - na stałe.

c) Od ostrzeżenia lub bana można się odwołać: jeżeli uważasz, że zostałeś niesłusznie ukarany ostrzeżeniem, napisz na PW do admina forum, w przypadku banów proszę o kontakt na e-mail admina

d) Zakładanie wielu kont na forum, tzw. multikonto, będzie karane banem na IP.

e) Ban następuje po otrzymaniu 10 ostrzeżeń.

7. Punkty reputacji

a) Na forum funkcjonuje system reputacji, jeżeli uważasz, że jakiś post Ci pomógł, możesz dać mu punkt reputacji.

b) Jednorazowo można dać 1 punkt reputacji dla jednego posta.

c) Administracja może dodać nieskończoną ilość punktów.

e) Nadużycia będą karane.

Aktualizacja: 12.05.2014

×