Jump to content

Obecnie trwa remont. Proszę uważać na głowy i patrzeć pod nogi.

  • Announcements

Bladowicz

Użytkownicy
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Bladowicz last won the day on April 3 2013

Bladowicz had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutralny

About Bladowicz

  • Rank
    Rekrut
  • Birthday 01/13/1985

Informacje profilowe

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • IGN:
    Bladowicz
  • Battleframe:
    Dragonfly
  1. A najgorsze jest to, że ja tą grę zwyczajnie lubię. Odpaliłem ostatnio na kilka minut żeby zobaczyć co nowego i spędziłem trzy godziny strzelając do chosenów... Przy całej mojej sympatii dla Marka (wydaje się być człowiekiem, którego przy bliższym poznaniu bym polubił) z okazji nowego roku, życzę wszystkim aby bez niego R5 się otrząsnęło i przestało zachowywać się jakby miało czas skupienia 4 latka.
  2. Na dwoje babka wróżyła. Albo jest to początek końca i oznacza początek agonii. Albo jest to koniec początku i oznacza zamknięcie pewnego etapu i nadanie nowego pędu grze. Mam ofc nadzieję na drugie.
  3. PayDay 2

    Jakby ktoś miał ochotę pograć w grupie, to zapraszam. Grę oczywiście polecam, dla ludzi którzy lubią współpracę.
  4. Szczerze to dziwię się że dopiero teraz. Od początku widziałem to jako zbędne i wręcz odwracające uwagę od głównego celu.
  5. Ciekawe trailery gier i nie tylko

    Ktoś się pytał, więc podaje. Alt Cunningham - genialna programistka, porwana i zamordowana przez Arasakę, ale jej świadomość przeżywa w sieci jako AI. Ten konkretny obrazek był w podstawce do CP2020, bodajże zaraz po opisie archetypów postaci. Jeżeli dobrze pamiętam, było tam też opowiadanie z tymi właśnie wydarzeniami. W trailerze Cyberpunku, pełno jest jakiś odniesień, z którymi dobrze poczują się ludzie, grający w rpg papierowe. Broń Militechu, drugi obok plakatu z Alt, plakat Dynalaru (znany lepiej z Chromebooków), wiadomości kanału 54, naszywka MaxTac'u na ramieniu głównego kiziora, J.Hammerman (w pasku w wiadomościach) też mi się kojarzy, ale nie wiem skąd.
  6. Defiance - shooterMMO

    >>Była otwarta beta. Wystarczyło się zapisać i prawie każdy się dostawał Serwery są osobne. Gier cross prawie nie ma, nistety Była i już nie ma, więc się obecnie nie liczy. A niestety po kilku ostatnich wybrykach twórców, (tzw. "afery preorderowe") człowiek się trzy razy zastanowi zanim coś kupi, bez możliwości obejrzenia. Baaa W normalnych warunkach też chce się obejrzeć, bo to że Yatzeemu czy innemu krytykowi gra się spodoba, nie znaczy że mi podejdzie. Więcej. Każdy pewnie miał tak, że jakiś znajomy opowiadał "To jest gra dla Ciebie" a po uruchomieniu, okazywało się, że nie podeszła. Więc nawet zdanie osób bliskich, trzeba brać pod lupę. Więc... Tak. Brak możliwości zapoznania się przed zakupem to bardzo mocny minus. Rodzi się wręcz pytanie, skąd taka polityka.
  7. Szybka ściągawka z materiałów

    Hmm. Trzeba by pewnie z miesiąc zbierać dane, a potem sprawdzić czy tak się da. .. Jakbyście mieli jakąś wersję testową i potrzebowali żeby ktoś z tym chodził, to dajcie znać, a ja wrzucę i chłopaków też poproszę.
  8. Szybka ściągawka z materiałów

    Lokacje surowców są różne per instancja prawda?
  9. Szybka ściągawka z materiałów

    "Wszystkie surowce", jak we - wszystkie jakości, bo CY-3 to jak dla mnie wygląda, jak jakiegoś rodzaju tymczasowe ograniczenie. I tak, zdaje sobie sprawę, że ten mechanizm został wymyślony tak, że nie można na ślepo klikać (fajnie swoją drogą, ale myślę że sporo graczy będzie na to narzekać). Więc może krótka piłka. Uważacie że ściągawka [rodzaj, najmocniejszy współczynnik, nazwa ] byłaby dla was przydatna? Jak tak, to jest to minuta roboty. P.s. Update ściągi zrobiony, bo Rawr dodał nowe dane. P.s.2. Czy wy nie roblilście/robicie jakiegoś monitora online? Bo jak tak na to patrze, to najwygodniej byłoby to parsować i wrzucać na bieżąco na jakąś podstronę.
  10. Szybka ściągawka z materiałów

    Generalnie rozumiem potrzebę i z chęcią ją spełnię, ale dopiero jak będą wypuszczone wszystkie surowce. Powodem jest to, iż np. poszukując Metalu użytecznego przy tworzeniu CPU, zgodnie z "przeznaczonym" do tego surowcem, powinniśmy wybrać Computional Metals. Tyle tylko, że z powodu niskiej jakości ogólnej, ma ono CPU=3, a więc pomimo dużych minusów, wciąż bardziej opłaca się użyć Hi-Tensile Metals, mającego CPU=144 (wciąż bardzo mało, ale jednak). Dlatego do momentu wyjścia sensowniejszych przedziałów surowców, postaram się powstrzymać, chyba że ktoś jednak będzie widział w tym jakąś użyteczność.
  11. Szybka ściągawka z materiałów

    Trudno mi powiedzieć, jestem w pracy. Spojrzę w domu. Zaraz to poprawię.
  12. Szybka ściągawka z materiałów

    Graficznie? Ja robiłem o ile godzi się to tak nazwać. Dane z rawr. Wartości CPU,Power i Mass są wartościami cech, dla najwyższego Quality (QL) dla danego surowca, obecnie dostępnego. Swoją drogą jestem ciekaw czy ich wzrost z QL jest liniowy. Sprawdzę jak będę w domu. Może trochę zboczenie zawodowe, ale brakuje mi addonu, do zbierania informacji, do późniejszej analizy.
  13. Szybka ściągawka, którą wydrukowałem sobie i przypiąłem na tablicy obok monitora, żeby bez szukania mieć info co gdzie i za ile. Zamieszczam, bo może komuś jeszcze się przyda, w takiej czy innej formie. Źródłem danych jest RAWR Od początku. Nazwa typu surowca Najwyższy współczynnik surowca (CPU, POWER, MASS) Nazwa surowca Najwyższa jakość znaleziona na ten moment w grze CPU POWER MASS P.s. Dostałem informację, że napisy bokiem zmniejszają czytelność. Dodaje drugą wersję, dla ludzi którym to przeszkadza. P.s.2. Update. Usuwam mniej czytelną wersję, a drugą aktualizuję.
  14. Nadchodzi Nowy System Rozwoju

    Bardzo podoba mi się wprowadzenie tych ograniczeń na poważnie. Szkoda że nie mogę wziąć urlopu na kilka dni, żeby pomęczyć grę. btw. http://www.firefallthegame.com/community/threads/whats-with-this-pic-from-the-blog.84902/page-2#post-1772715 Czyli w końcu elementy, które łączą się z bazą (garaż, itp) będą działać szybciej? Czy tylko garaż?
×

Important Information

Privacy Policy