Jump to content

Obecnie trwa remont. Proszę uważać na głowy i patrzeć pod nogi.

  • Announcements

BarryC

Użytkownicy
  • Content count

    70
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

BarryC last won the day on April 16 2016

BarryC had the most liked content!

Community Reputation

16 Dobry

About BarryC

  • Rank
    Technik

Informacje profilowe

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • IGN:
    BarryCreep
  • Armia:
    [ WaR ]
  • Battleframe:
    Brak
  1. Żegnaj Firefall

    Lol, jaka znowu firma tekstylna? The9 jest (był?) potentatem na chińskim rynku MMO, między innymi byli operatorem WoW na Chiny. https://en.wikipedia.org/wiki/The9 W Firefall wpakowali grube miliony dolarów. Utrzymywanie gry on-line przez ostatni rok rzeczywiście jest podejrzane, ale kto bogatemu zabroni dysponować swoją własnością w sposób jaki mu się podoba?
  2. Jak wygląda FireFall po trzech latach?

    Dodam jeszcze, że problemy z którymi FF się boryka są takie same jak w becie, jak zawsze: -zbyt mało wszelkiej zawartości -niedopracowane, niezbalansowane systemy -masa błędów, lag itp. problemy techniczne Ewentualne dodatki z nowymi mapami miały się pojawić po wersji 1.9. Nigdy tak nie było w FF, nie ma na co wydać tych dolarów, wszystko co się grinduje (ER, unlock nowych ram, EQ z dropu) jest nie do kupienia. Z kolei to co się da kupić, można kupić także za kredyty (łatwe do zdobycia, spekulacja na markecie).
  3. Niewiele się zmieniło. System walki dalej absurdalny, niektóre nagrody z Benka jeszcze bardziej pogorszyły sprawę. W 1.7 Redzi próbowali rozwiązać problem zbyt stromej "power curve" przez utrudnienie zdobywania konkretnych statystyk, na PTS dali bardzo stromą krzywą XP dla ER. Rozwiązanie nie było eleganckie (lepiej już było by dodać hard cap dla poszczególnych statystyk ER/abilitek), ale coś tam dawało. Niestety, ugięli się pod presją tłumu wrzeszczącego, że "znowu im coś zabierają" i spłaszczyli krzywą. Efekt jest taki, że ci co chcieli koksować ER, koksują dalej, tylko dodatkowo pomstują na pazerność R5 (RB na reroll). Poza tym dalej kolosalna ilość bugów i ping gorszy niż wcześniej. Aktualnie gra typowo dla farmerów, gameplay jest nudny i mało wymagający, pod tym względem jest gorzej niż w 1.3. Chyba ostatnio pisał Pez, że szykują poprawki balansujące, zobaczymy. W każdym razie lepiej odpuścić sobie FF w tym stadium i wrócić za 2-3 miesiące.
  4. wskaźniki w ER, a umiejętności

    1 PR = 0,01%
  5. Nadchodzi aktualizacja 1.7

    W Kalifornii dopiero dochodzi trzynasta.
  6. Aktualizacja PTS v1471-v1479 (v1.7)

    Ha, czyli jednak perk points zostają i opłaca się je odblokować przed wydaniem dzisiejszej paczki.
  7. 1.6 - RIP Firefall?

    Właśnie zrobili "duże zmiany" i przerabiają połowę gry. Od połowy 2015 opisywane były nadchodzące zmiany.
  8. Nadchodzi aktualizacja 1.7

    Na pewno chcą żeby więcej RB gracze wydawali, może biznes ze skrzynkami i kluczami idzie kiepsko. MZ nie jest to jednak nic złego, ten mechanizm nie powinien być elementem progresji, a przez nieudaną pierwszą wersję tak to gracze zaczęli traktować. Od 1.7 będzie mała nagroda i ograniczona liczba ER, chcesz koniecznie rozwinąć ten czy inny parametr, płać. Nie jest to zresztą wcale bolesne, nie trzeba nawet wydawać realnej kasy, kredyty w FF leżą na markecie stosami, tylko trzeba chcieć je wziąć. Co do farmienia może tak być jak mówisz. To była by w sumie powtórka sytuacji z maszyną, niektórzy podobno sporo na niej zarabiali.
  9. Nadchodzi aktualizacja 1.7

    Weź jednak pod uwagę, że zgodnie z pierwotnymi założeniami to miał być system nagradzania graczy po osiągnięciu lev. cap, żeby nie czuli, że "xp się marnuje". Pierwotna implementacja została jednak skopana, a ER stały się narzędziem do koksowania zepsutych buildów. MZ ER powinny działać właśnie tak, jak wprowadzają w 1.8 1.7. Przecież wszystko co jest w grze da się zrobić na kiepskich buildach, czasem trzeba tylko trochę bardziej zadbać o teamplay i taktykę.
  10. 1.6 - RIP Firefall?

    OiDP tak pisali byli pracownicy R5 na Reddit. Poza tym, gdyby gra przynosiła jakąkolwiek sensowną kasę, to T9 nie ukręcało by projektu. Patch 1.5 (w Chinach) i 1.6 u nas tradycyjnie zostały kompletnie spieprzone, a ilość ludzi jaka się tym zainteresowała (u nas, w Chinach nie wiem) była po prostu żadna, nawet w porównaniu z kiepską premierą 1.0. Chińczycy mają swoje racje, ileż można dokładać do działania dysfunkcyjnego studia?
  11. 1.6 - RIP Firefall?

    Ludzie nie znikają z FF, bo nigdy ich tu nie było, gra nie zarabiała nigdy nawet na swoje utrzymanie. I owszem upada, przez lata zaniedbań, złego managementu i bezsensownych decyzji designowych. The9 w końcu stwierdziło, że koniec wrzucania pieniędzy do wulkanu. MZ chcą już tylko jak najmniejszym kosztem dociągnąć ostatni redesign do końca. Wtedy zamkną R5 i zachodnie serwery, a z Chin zedrą tyle kasy ile się da. Pewnie będzie to tylko jakaś cząstka tego co zostało wydane na produkcję, ale trzeba ratować co się da, nie bardzo coś jeszcze mogą zrobić w aktualnej sytuacji.
  12. wskaźniki w ER, a umiejętności

    Procenty wiem jak działają Tylko sprawdziłem na szybko ten 1% i nie pasowało. Policzyć ręcznie, ale skąd wziąć wartości zmodyfikowanych statów? O to mi chodziło. Jeśli RI się i w przypadku potency myli, to 1,5% na punkt też może być nieprawidłowe.
  13. wskaźniki w ER, a umiejętności

    Zawsze to u Ciebie tak działa? U mnie wygląda na jakiś dziwny współczynnik, im wyższa statystyka, tym więcej zyskujesz. Np. przy A. Potency Rating +3: Charge 30% -> 31,3% Heavy Armor 50% -> 52,25% Sprawdzałem przy pomocy Real Info, da się jakoś inaczej?
  14. Aktualizacja PTS v1471-v1479 (v1.7)

    Tak to wygląda na PTS, więcej możliwych nagród, mniejsze szanse. Poza tym rzadkie ulepszenia będą cięższe do zdobycia, teraz wpadają co 33 mln, stosunkowo szybko. Po zmianach, w okolicach 100. ER to już będzie 2x będzie wolniej, w okolicach 200. 4x wolniej. Pozostaje pytanie czy Perk Points nie zresetują. Dla mnie jednak wydanie 200-300 RB na reroll i ewentualna ich utrata to mniejszy ból, niż zmniejszony PB.
  15. Aktualizacja PTS v1471-v1479 (v1.7)

    Obejrzałem sobie na szybko poprawiony system ER i ma to już większy sens, niż to co jest na live, już nie będzie tak łatwo Przede wszystkim koszt kolejnych ER rośnie. Na 1. potrzebujemy 4350000 punktów XP, na 50. - 4799280, 100. - 6222780, 200. - 11994780 itd. Poza tym skok różnych statystyk został zmieniony, wszystkie typu "Ranking" dają o połowę mniej, "Rare" jak ability i weapon dmg +0,3%, Power Rating +1. Bardzo często w losowaniu jest przynajmniej jedna nagroda rzeczowa, unlocki ram, perków, 10-50k crystite, cobra rental, tinkering tools, key fragments. Nierzadko jest ich połowa, a nawet 4 mi się trafiły OiDP. Może akurat takie miałem "szczęście", ale naprawdę dużo tego było w ok. 500 próbach. Znacząco zmniejszają się szanse na trafienie interesujących ulepszeń. Dodatkowo co 10 ER losowane są nie tylko rzadkie ulepszenia, ale czasem trafiają się 1-2 zwykłe. Ciekawe czy zrobią reset? Chyba mało prawdopodobne, ludzie którzy wydali dużo RB na rolowanie będą strasznie płakać, a wątpię żeby Redzi pchali się teraz w rekompensaty. Może zostawią tyle ER ile mamy, a przeliczą tylko te statystyki które mają być osłabione. Aha, ten kto sobie jeszcze nie odblokował Perk Bandwidth powinien się mocno zastanowić czy nie zrobić tego przed wydaniem 1.7.
×

Important Information

Privacy Policy