Jump to content

Obecnie trwa remont. Proszę uważać na głowy i patrzeć pod nogi.

  • Announcements

Bursztynek

Mod
  • Content count

    316
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

Bursztynek last won the day on April 24 2016

Bursztynek had the most liked content!

Community Reputation

109 Rewelacyjny

1 Follower

About Bursztynek

  • Rank
    Oficer [WaR]
  • Birthday 06/22/1982

Informacje profilowe

  • Płeć:
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Warszawa
  • IGN:
    Bursztynek
  • Armia:
    WAR
  • Battleframe:
  1. Żegnaj Firefall

    Ja tam czekam na https://www.seaofthieves.com/ ale to jeszcze z 6 miesięcy
  2. Ekipa

    PeknietyJerzy znajdź na steamie grupę: Firefall - Polska lub na discord tylko tu trzeba ci ewentualnie wysłać link jak będziesz online Co do gier podobnych do FF to trzeba będzie chyba poczekać kilka lat Ale z gier innego gatunku to jestem ciekawy na https://www.seaofthieves.com/ choć podejrzewam że będzie ciężko o ekipę bo to B2P ale ostatnio znalazłem https://pirates.my.com/pl aktualnie to CB ale nie jest ciężko o kod dostępu F2P niskie wymagania sprzętowe 2 Gb miejsca jest tu tylko PvP ale przyjemnie się w to gra to taki WOT latającymi okrętami Dodam że jak wpisze się kod: MYHOLIDAYS2016 to dostaje się jakąś nagrodę (podejrzewam że dostęp do gry) kod ważny do końca 2016r.
  3. Pierwsza misja

    Generalnie zawsze pokazuje się jakiś znacznik gdzie iść. A zrobiłeś misję samouczek do końca ?
  4. Nadchodzi aktualizacja 1.7

    Z wejściem 1.6 usunęli maszynę do losowania w którą grał kto chciał i miał szczęście. Nie wiem czemu ale obecnie wybór ER przypomina mi tą maszynę tylko że teraz każdy będzie zmuszony na niej zagrać. Inna sprawa że ludzie zrobią sobie farmę z resetu ER. 100 = 10 000 cr = 250 000 przy kursie 100 cr za 1 Więc potrzeba trafić tylko 5x 50 000 żeby zwrócił się reset + cała reszta fantów które się trafią. A taka sztuka przy 500 lvl chyba nie będzie trudna
  5. Nadchodzi aktualizacja 1.7

    Krzywa do zdobywania ER mogli zmienić sposób naliczania tak aby 1 pkt. ER =1 pkt. z modułów. Wtedy np. potrzebował by ok 200 pkt z ER by był nieśmiertelny a to jest wyzwanie a nie tak jak teraz 30. Nic dziwnego że gracze czują się OP Ciekawe co z bonusami do HP ammo itp. których wzrost i tak zmniejsza się z każdym poziomem. Teraz to naprawdę nie opłaca ich się brać. Ale co ja tam mogę się znać przecież nie jestem dev. A dodanie nowych nagród za ER w postaci skrzynek których 3/4 zawartości to złom to nic innego jak próba wyciągnięcia Będzie trzeba rollować aż trafi się na coś sensownego co i tak już jest trudne. Gdyby była najpierw możliwość wyboru czy nagroda rzeczowa czy pkt. do statystyk i wtedy dopiero wybieramy 1/6 to byłoby . A tak ER stanie się jak pudełko czekoladek, nigdy nie wiesz, co ci się trafi. Zamiast wprowadzania ulepszeń do wyciągania lepiej by dodali nowe rzeczy do "new you" które gracze z chęcią kupują.
  6. wskaźniki w ER, a umiejętności

    Obliczanie zwiększania statystyki obliczamy najpierw skill z modułami (lub bierzemy dane prosto z FF) a następnie obliczamy skill z pkt. z BF gear i ER A - wartość podstawowa lub po zmodułowaniu B - suma pkt. z modułów lub BF gear i ER A x [ 0.015 x B +1 ] przykład: boomerang shoot 20% 10pkt z prefixu magnificent i 66pkt. z modułów 20 x [0.015 x (10+66) +1] = 20 x 2,14 = 42,8 boomerang shoot 42.8% 46pkt z BF gear i 22 pkt z ER 42.8 x [0.015 x (46+22) +1] = 42.8 x 2.02 = 86.456 RI pokazuje 87.03 a z 69 pkt wyszło 87.098 obliczanie modułów zgadza się na 100% ale przy BF gear i ER już są rozbieżności ... Obliczanie zmniejszenia statystyki A - wartość podstawowa lub po zmodułowaniu B - suma pkt. z modułów lub BF gear i ER A / [ 0.005 x B +1 ]
  7. Aktualizacja PTS v1471-v1479 (v1.7)

    Sugerujesz że szansa żeby trafić na Perk Bandwidth będzie mniejsza co będzie kosztować gracza więcej RB ?
  8. Moduły - dynamiczne porównanie

    @@Rysiu22, nie prościej użyć addona Equipment Preview?
  9. Polski tytuł w grze

    Hej! Nasi tu byli!
  10. Patch v1.6.1940

    Ja nadal mam zbugowane quick bounty... pomijając że support mi odpisał: Teraz wychodzi dużo hotfixów mam nadzieję że któryś to naprawi a jak nie to pisz jeszcze raz No i muszę opisać moje wrażenia odnośnie nowego granatnika. Ogólnie sam pomysł nowej broni podoba mi się ale: RoF jest za niski - wieczność trwa wystrzelenie 6 szt min magazynek 40 szt wydaje mi się za mały 20s na minę to stanowczo za mało można rozmieścić tylko 6 min na raz (można to zwiększyć modułami) każda następna powoduje zniknięcie najstarszej więc trzeba wybrać czy naprawiamy czy zadajemy damage szybkość naprawy jest za wolna i nie działa jakoś w 100% dobrze ciężko utrzymać nim HKM Inzyniera a Arc Thrower-em (Tesla) robię to bez problemu wybranie broni drugorzędnej dezaktywuje ataki / naprawę min to totalna bzdura DPS jakim dysponuje nowy granatnik nie powala na kolana bo szybciej załatwiam sprawę Hurricanem. Na otwartej przestrzeni trochę kiepsko spełnia swoją rolę ale za to w zamkniętych przestrzeniach działa super. Duży plus za to że można rozmieścić miny i schować się i że bije za przeszkodami
  11. Patch v1.6 Razors Edge

    @@Drake84pl, mogłeś przypomnieć o FF Live ale dzięki za streszczenie Szkoda że nie zadałeś pytań na Live które od razu mi się nasunęły: Które peki działają deployable? Czy miny naprawiają gdy wejdzie się do Anti personal turret? Dlaczego taka zmiana przecież to totalnie nowa broń? Szkoda że przy zmianie broni na drugorzędną miny przestają atakować / naprawiać jakoś tego nie widzę bo zawszegrając bastionem wspierałem wieżyczki granatnikiem
  12. Perki działające na "deployable" Bastiona

    O ile dobrze pamiętam (a nie grałem bastionem dość długo) to Chosen Hunter , Big Game Hunter i chyba Necrotic Bite działały na deployable... a w ich opisie nie ma nic o tym wspomniane. W niektórych perkach zmieniono opis że działa tylko na Broń a w niektórych nadal trzeba się domyślać...
  13. Perki działające na "deployable" Bastiona

    Czytając wypowiedź @@Drake84pl, w jednym z tematów nasunęło mi się odwieczne pytanie: Które perki działają na "deployable" ? Co z perkami takimi jak: Chosen Hunter - Achievement - Cost 1 nie działa Increases damage dealt to chosen targets by 10% Big Game Hunter - Achievement - Cost 1 nie działa Damage dealt to non-humanoid, non-melded creatures is increased by 10%. Offensive OS Daemon - Vendor - Cost 6 Offensive power system improvements increase damage dealt by 6% Holmgang Power Amp - Vendor - Cost 3 nie działa Power routing to the offensive systems increase damage dealt by 4% Optimized Targeting - Default - Cost 1 nie działa Increases all damage dealt by 2% Bio Blending - Biotech - Cost 3 nie działa Increases damage dealt while at full health by 10%. Ballistics Expert - Nighthawk - Cost 3 nie działa Kinetic weapons and abilities deal 10% additional damage. Necrotic Bite - Recluse - Cost 1 nie działa Increases damage done to Humanoid targets by 5% I co z perkami z rodziny "Reduces damage taken by x% ? Też działają na "deployable"? Peki kopiowane z tematu http://forums.firefall.com/community/threads/perk-update-mega-thread.6622221/ więc mogą trochę różnić się cyferkami od tych w grze, ale nie chciało mi się ich przepisywać Temat skierowany generalnie do @@Drake84pl by wypytał o to R5 Chyba że ktoś ma czas i chęci to sprawdzić.
  14. Lista perków działająca na "deployable" Bastiona po patchu 1.6 Mounted Firepower - Bastion/Electron - Cost 6 Increases the damage of your deployables by 25%. Resilient Alloys - Bastion - Cost 3 Increases health of your non-shield deployables by 15% Deployable Repulsor - Bastion - Cost 9 Applies a repulsor unit to all of your owned deployables. The repulsor unit will detect enemies in close proximity and knock them back. Kill Stealer - Rhino - Cost 6 nie działa na damage ale działa na naprawianie Teslą (+30% poniżej 50%HP) Increases damage against critical targets (Below 50% health) by 30%. Peki kopiowane z tematu http://forums.firefall.com/community/threads/perk-update-mega-thread.6622221/ więc mogą trochę różnić się cyferkami od tych w grze, ale nie chciało mi się ich przepisywać Lista będzie aktualizowana na bieżąco
  15. problem z logowaniem po 1.6

    Ma to chyba coś wspólnego z dokończeniem migracji bo miałem to dziś na 2 kontach Wystarczy odczekać wyjść z gry i za 2-3 razem odpala normalnie
×

Important Information

Privacy Policy